Agerbundsen skrev:
Læg mærke til at der er ikke nogen personfnidder, kun saglige meninger.
Jeg er ikke helt med på, hvad det er, du kalder "personfnidder"
Bjørn har lavet en totalt uforståelig " Oraklet har talt" fremstilling af "de vigtigste punkter ved brug af spændepatron".
Jeg har bedt om at få enkelte punkter, som jeg mener enten er sagen uvedkommende eller skrevet på et ( For mig i det mindste, men jeg har jo heller ikke megen erfaring indenfor træ og drejning) komplet uforståeligt sprog, uddybet.
Bjørn reagerer, som altid når man beder ham stå på mål for sine påstande, ved at snakke udenom, i cirkler eller i øst, når der spørges i vest.
Til sidst beslutter han, at det er lettere at forlade forum, end at uddybe hvad han mener.
Helt ærligt, hvis man vil optræde som drejeorakel, må man også forvente at blive bedt om at kunne forsvare sine påstande.
Hvor mange newbies tror du der sidder lige nu, med røg ud af ørerne, fordi de har overbelastet deres hjerner for at finde hoved og hale i den første post her i tråden?
Forstår du den selv?
Men hvis det er usagligt personfnidder at bede om en uddybning af noget, der forekommer uforståeligt, så er jeg naturligvis guilty as charged.