Hej på siden!!
Ja jeg er en gammel nybegynder - d.v.s. jeg har prøvet at dreje da jeg stod i lære som tømrer - meen det er så langt tid siden, at jeg dårligt kan huske det.
Nu er jeg førtidspensioneret og har masser tid til at fordybe sig i forskellig hobbys - Jeg har gjort lidt i gamle biler og motorcykler - fotografere og maler lidt. Det med malingen, var skyld i at jeg har fået øjnene op for jeres fantastiske hobby. På en udstilling så jeg en del skåle fade og forskellige sjove og flotte brugsgenstande - så var jeg solgt - det må og skal jeg igang med.
Så tænkte jeg Google er din ven - så siden den 17-10 har jeg dagligt været på denne side og har suget viden til mig. Jeg er ved at indrette mig på ca. 6-8 m2, sammen med et træ pillefyr - det bliver mit vinterresident, til jeg får ryddet op og lavet ordentlig varme i vores hobbyværksted.
Jeg har fulgt lidt med i hvad man skal bruge af maskiner - jeg har tænkt mig at investere i en Promat Vario 6F 225-1100 - eller - 300-1100 TK - hvad jeg skal vælge, eller om det er for meget at investere til at starte med, er jeg lidt usikker på, derfor ville jeg gerne høre jeres mening.
På forhånd tak - og for øvrigt tak for en rigtig god og lærerig side..
Mvh
Lennart K