Kemi-Hinge skrev:
Hej der
Til Bent Karlsen - er du HELT SIKKER på at der findes andre bakker til de barracuda spændpatroner som sælges fra trædrejerbutikken - jeg er søgt højt og lavt og har IKKE kunnet finde noget som helst som passer! (ej heller dem der sælges fra trædrejerbutikken) Hvis du ved noget så skal du endelig skrige op nu - jeg mangler stadig panisk nogle bakker!
Nå men lige til sagen - de bakker som bruges af barracudaen har resessen til at stikke den anden vej end alle andre spænspatroner. Derudover har de stoppinden til at sidde i patronen (det har jeg heller ikke set andre steder den sidder i bakkerne). Jeg har sammenlignet bakker med alle jeg kender og den lokale husflidsskole, mm. men resessen passer ikke.
Carsten fra trædrejerbutikken er både ubehøvlet og flabet (verbalt som på skrift) - jeg har haft en meget dålig oplevelse med ham og min spændpatron. Jeg kan derfor ikke anbefale ham! Dog skal han have at han nu ikke længere skriver at bakkerne passer til en Brracuda - lidt fremskridt er der da.
Hvad angår spændpatroner - så er den fantastisk. Stabil, let at bruge og og et super grip. Men der er ingen ekstrebakker til den.
Victor - nu ved du hvad du går ind til.
Bent karlsen - jeg vil meget gerne have uret hvad angår bakkerne - så meld endelig ind.
Mogens
Hej Mogens.
Jeg har kæmpet mig vej gennem snedriver og frostvejr i denne stjerneklare nat for at komme over til mit værksted for at se på sagerne
Da du ikke har nogle extrabakker til din patron gætter jeg på at din patron hedder baracuda med nøgle 4" eller 5" eller 6". Har jeg ret i det?
Den patron jeg har, hedder baracuda 4" + 4 i "trædrejerbutiksprog". Den er ikke med nøgle men ned to "pinde" til at spænde med. Den patron jeg har passer kæber med Teknatools Supernova2. Jeg har købt min supernova2 hos Linaa i Silkeborg ( det var lige før dankortet smeltede, og jeg blev nødt til at købe blomster til fruen også )
Har du mulighed for at tage et billede af din patron og bagsiden af en af dine bakker så jeg er helt sikker på at jeg har forstået dig ret i din beskrivelse af resessen. Jeg tror ikke at vores patroner er helt ens. Hvis du kommer forbi Linaa en dag kunne du evt. tage din patron med og prøve om de har nogle kæber der passer på din patron. Det hænder af og til at de har udgåede varer man kan købe til en fornuftig pris - ellers er de ikke i tvivl om hvad de gerne vil have for varerne
Jeg må medgive at det kan være en lidt alternativ oplevelse at tale med Hr. trædrejerbutik når man ikke er helt enig med ham. Kommunikationen opleves som værende meget envejs !!!