|
Et par ting:
Jeg synes, vi skal gøre tilmeldinger bindende, siden vi har sat antalsbegrænsning på ( eller rettere, størrelsen på Joe's værsted har sat adgangsbegrænsning på!)
Bare så det ikke går som med Allans knudemandstræf, hvor en hel masse ville med, og da det så kom til stykket, meldte de fra.
Så en tilmelding koster en hund til forum, hvadenten man kommer eller ej. Fair nok, ikke?
Det bliver totalt uformelt,Der ligger ikke et egentligt program, så hvis der er noget I gerne vil have taget op udover det ovenfor nævnte, så sig det her, så skal jeg se på sagen. Det kræver at emnet ligger indenfor mit område. Bed mig ikke om at dreje en hat eller en pen. Det er ukendt land for mig. Never been there, never intend to go!.
Tag jeres jern med, hvis I vil have kigget på og diskuteret slibningen. Det kan vi sikkert få en masse ud af.
Som sagt har muligheden for at lave en demo-dag været oppe og vende et par gange. Jeg har hele tiden sagt, at jeg ikke gider gøre det gratis, men nu er jeg jo stoppet som pengedrejer, så lad os bare prøve på den her måde. Det her forum har næsten 300 medlemmer. Det burde være nok til at der kunne afholdes en årlig seminar dag, hvor nogle af de dygtige drejere på forum demonstrerer. Hvis vi bare kan få 50 til at komme, og betale en fornuftig pris for at være med, kan det dække dagløn og rejseudgifter for demonstratører og demonstratricer.
I Storbrittanien og USA har de MASSER af lokale drejeklubber, som henter folk ind til at demonstrere. Der er mange drejere som tjæner en stor del af deres løn ved at turnere på " the demo circuit". Danskere har bare en eller anden ide' om at ting ikke må koste noget. Det skal vi have lavet om på, kvalitet koster! Det var sgu heller ikke billigt, da jeg tog til Pasadena for at deltage i AAW's årlige symposium ( men absolut hver en $ værd!!). Kunne vi bare få noget som de gamle nordiske trædrejeseminarer op en gang om året, ville det flytte noget for de hjemlige drejere. Sjovt nok brokkede nordmænd og svenskere sig over at de tog her ned, når det var i Danmark, men danskerne gad ikke tage derop. Det kostede jo penge at rejse.
Nå, det var så mit årlige " rant". De, som har været med her fra starten, ved at jeg gerne hidser mig op en gang om året.
Det giver så dejligt luft i næsen og gang i blodomløbet.
|