|
Nu er hus og værksted i Sandved overdraget til de nye ejere, og alt værkstedsgrej overdraget til fornuftige brugere uden at blive udsat for krejleriet på eBay eller dba, tak for det.
Det eneste der er tilbage er en Gram blæser med tilhørende støvfilter, som ville passe til udsugning fra flere maskiner i et større værksted. Det er der nok en eller anden som kan bruge.
Mange har udtrykt forundring om hvor svært det var at opgive faciliteterne, men det værste var at skulle tage beslutningen. Nu er alt bøvlet med at rydde op og ud overstået, så nu er der bare et nyt rart sted at bo, tæt på midtbyen i Slagelse og på min drejebænk i Midgårdscenteret, hvor der også er plads til emner og rå skåle samt nogle drejere som påskønner deres "nye" bænk og nogen instruktion om teknikker til slibning etc..
Alt i alt en god beslutning som vil gøre resten af tilværelsen meget lettere. Som nogen kommenterede, nu er der kun to ting jeg SKAL gøre: Stå op om morgenen og betale min skat. Resten er frivilligt.
Lækkert...........
_________________ ....med hilsen fra Sydsjølunds fagre sletter
Jesper
Det er utroligt hvor meget man kan opnå med et venligt smil og et par Euro i hånden.
|