|
Alt er nu betalt, og der er planlagt afsendelse fra Sverige mandag den 15, så det er nok her tirsdag eller onsdag i næste uge. Ekamant har tidligere overholdt leveringstiden, så der skulle ikke være problemer dér.
Ekamant har også "ansat" en distributør for danmark, Bach-P A/S i Silkeborg. Bach-P har lovet at holde priserne for samkøb til de samme som vi har fået direkte fra Sverige. Bach-P er ikke gearet til at sælge til private, men det kan måske betale sig for de af jer, som er momsregistrerede at købe direkte fra Bach-P. i fremtiden. Jeg har ikke diskuteret dette med dem endnu, men tager det op når vi har gennemført det vi har gående pt.
Der har været nogen interesse i Velcro rondeller og ruller, som jeg har fået lovning om at have prøver på til den 20. Om de er noget værd eller OK prismæssigt ved jeg endnu ikke, men det finder vi ud af.
I skal have tak for de prompte betalinger, og generelt direkte til min konto, som gør det meget nemmere at holde styr på det hele. Da det er en " zero sum game" for mig, vil der i fremtiden ikke blive modtaget kontant betaling, da jeg så skal sætte pengene ind på kontoen og betale gebyrer og hvad ved jeg.
Så snart jeg har varerne, kommer der besked her, og I kan arrangere distribution på forskellig vis.
_________________ ....med hilsen fra Sydsjølunds fagre sletter
Jesper
Det er utroligt hvor meget man kan opnå med et venligt smil og et par Euro i hånden.
|