www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 15 aug 2026, 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Facebook
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg
Jeg har bemærket at en del medlemmer er begyndt at lægge billeder ud på en facebookside.
Hvad er fordelen ved det?
Er det fordi man får en masse ukvalificerede "likes"?
Er det fordi man sælger noget?
Er det fordi man ikke ønsker kvalificeret kritik?
Er det fordi der er for lidt respons på dette forum?
Personligt vil jeg hellere have en kritik, man kan bruge til noget, frem for disse ulidelige "likes".
Bjarne

Titel: Re: Facebook
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Bjarne, jeg vil gætte på at man kommer ud i et bredere fællesskab, som venner og familie, og ikke bare drejere. Det er da også helt OK.

Ellers deler jeg din aversion mod uinformerede og uovervejede skamros.

Jesper

Det er utroligt hvor meget man kan opnå med et venligt smil og et par Euro i hånden.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Ørslev, Vordingborg
Her på forum er "tiden jo gået i stå", og der er jo ikke ret mange af de næsten 2000 tilmeldte som lægger noget op - og, når tonen som sådan også (nogle gange) begynder at blive lidt skinger, så trækker man sig jo lidt tilbage.

Der findes mange spændende hjemmesider om trædrejning, og ja. face Book er hvad det nu engang er, men der vises dog mange spændende og interessante designs og løsninger, som der jo måske nok var nogle fra dette forum som kunne lave, vise, diskutere.

Jeg har efterhånden fået en lille anelse om, at folk derfor hygger sig ved at mødes (Rømersgade og Hedensted etc.) frem for at bruge dette forum til ret meget andet end en "postcentral".

Modus operandi: Træ- og alt det hyggelige omkring træ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003985820262

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Bjarne, er det et opråbe eller bar fordi du er utilfreds med face book?
for mit vedkomme, 1) jeg bruger face book som salgs fremme, jeg kommer ud til en verdens omspænde publikum som er væsentlige mere køber dygtigt end i lille Danmark som efterhånd (i den store hel) er total ligeglade med kvalitet bar det er billigt og helst har made in China på bagsiden.
2. Der er en væsentlige større og undskyldt bedre kvalificeret flok af trædrejer der ud som er mere end villigt til give kvalificeret kritik, det skal ikke sige at der er mangler på kvalitets trædrejer i Danmark men de er åbenbart en flok personer som passer deres egen interesser frem for at brug tiden på forum. Ja jante loven er meget udbred desværre også på forum.
3. Du skriver : Personligt vil jeg hellere have en kritik, man kan bruge til noget, frem for disse ulidelige "likes".
helt ærligt, jeg har kikket på det du har skrevet/ vist tilbage i tiden og jeg kan ikke find at du har modtaget en eneste kritik af det du har vist os... kunne en masse af fortjent rose.."likes" så hvad er det du er utilfreds med... eller har jeg misforstået noget.
Jeg slutter med :D :D :D

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Fjelsø, Vesthimmerland
Jeg vil sige én ting, jeg synes, det er (for mig) dejligt behageligt at kunne tage et par billeder med kameraet i min mobil (som selvfølgelig er af forholdsvis god kvalitet) og så lægge det ind i mit eget album på facebook eller, som ofte, i gruppen trædrejere. Sådan, færdigt arbejde.

Når jeg lægger billeder ind her på forum, skal jeg først lægge billederne ind på pc'en, dernæst skal jeg formindske dem (bruger en standard indstilling, men nogle gange bliver de for store alligevel), og derefter kan jeg lægge dem ind her.
Det er muligt, jeg også kan lægge dem ind her fra mobilen, det har jeg aldrig prøvet, for nu virker det andet udmærket for mig.

Jeg har bl.a. ladet nogle af mine albums på facebook være offentligt tilgængelige, så venners venner og flere kan se billederne. Jeg har da også solgt lidt ting ad den vej til folk, jeg nok ikke normalt ville komme til at sælge noget til.

Kai Ingemann

Der står Axminster AWVSWL 1200 på min drejebænk :-)
https://www.facebook.com/kai.i.kristiansen

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg
Mit indlæg er nok nærmest et opråb.
Jeg kender facebook, men bruger det ikke meget. (Jeg ernok gammeldags).
Jeg kan ikke på facebook finde den side der på dansk kan erstatte den debat der foregår her mht teknik, værktøj, fællesskab osv.
Jeg synes at den side, der hedder trædrejning er en udstillingsside med masser af likes og ingen debat.
Det er jo fint, hvis det skaber salg og viser alle ens "venner" hvad man laver.
Det har jeg ingen problemer med.
Hvis vi alle bruger den side i stedet for forum, tror jeg at forum dør i løbet af et par år.
Der gør heller ikke noget, hvis der er et nyt sted, der bedre end forum varetager vores interesser - på dansk
Skriv lige her på forum, hvordan man finder denne side.
Hvis forum skal moderniseres - jævnfør Kajs indlæg, håber jeg der er nogen der har ideer til hvordan det kan gøres.
Bjarne

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Så lige en ting til fra mig ;)
Jeg savner da faktisk en eller anden form for "Like funktion" her.
Jeg er ikke god til at udtrykke mig med mange ord og fagudtryk. Stig skrev engang til mig, at jeg har ikke en skid forstand på træ, og det har han temmelig meget ret i (no bad feelings).

Jeg er ikke god til at komme med en konstruktiv kritik, da jeg ofte ikke ved en disse om det mere tekniske i selve træet samt arbejdsgangen o.s.v., derfor kommenterer jeg ret sjældent, og vi er jo også blevet bedt om, ikke bare at skrive "Den er pæn, flot, den kan jeg godt lide", så meget af det, jeg egentlig synes om og som fortjener at få det fortalt, får det ikke at vide af mig her inde.

Jeg vil også gerne have kritik af kompetente personer, men jeg syntes en overgang (nogle år tilbage), at flere kritiserede rask væk, og det var ofte nogen, som aldrig selv havde billeder inde, det har bremset mig en del.
En anden gang, jeg havde lagt en del timer i en skål, som jeg var godt tilfreds med, og den var blevet, som jeg havde forventet, da fik jeg af en person at vide, at de var noget juks. Der blev jeg sgu både sur og stødt.

På samme tid var der også en regn af kritik over kvaliteten af fotos... Så skulle der mere lys fra siden, vises fra adskillige vinkler og hvad ved jeg. Jeg gider altså ikke gå på fotokursus for at vise, hvad jeg har lavet ved drejebænken.

Så du har ret Bjarne, på de punkter er Facebook noget mere uforpligtende men giver selvfølgelig heller ikke så meget tilbage, som man kan få her.

Jeg drejer, når jeg har tid og lyst og synes det er sjovt. Det med alenlange forklaringer og analyser af dit og dat, det lader jeg andre om. Nogle gange læser jeg de lange og tekniske forklaringer, men oftest skimmer jeg dem hurtigt igennem og går videre.

Jeg vil dog nødig undvære forum, og jeg opfordrer tit nye på facebook til at kigge herind.

Kai Ingemann

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Skjern
Som supplement er FB glimrende; og persomer, som ellers ikke er i nærheden af forum kan se det, man måske er meget stolt over. Og specielt hvis de samme personer liker det, har man en chance for at komme meget længere ud rent salgsmæssigt end forum nogen sinde vil kunne gøre.
Og jeg kunne da ikke finde på at poste på FB uden at det først havde været på forum, hvor feed-backen/kritikken er meget mere værd end de likes, man får på FB.
Nils Frederiksen
www.nf-woodcraft.dk

spånbunke
Brugeravatar

Geografisk sted: frederiksværk
Jeg lægger af og til billeder ind på fb , både fordi det er dejligt nemt og fordi jeg af og til kommer i kontakt med personer der spørger/interresserer sig , om forskellige ting omkring fremstillingen .
og uanset så er det nu lidt sjovere at få 2 likes for en måske knap så heldigt udført skål som at stå model til nogle af de "vurderinger" man kan opleve her .
jeg vil nødigt undvære forummet , men der burde tages mere hensyn til at vi ikke alle har hverken det bedste håndelag eller de bedste værktøjer , jeg er sikker på det kan lade sig gøre uden at bruge stødende bemærkninger og uden at den "hårde kærne" behøver at opføre sig som alvidende .
Et forum er i mine øjne til for at hjælpe , vejlede og søge oplysninger i , ikke for at få at vide at man ligeså godt kan stoppe hvis man ikke har en højglanspoleret dims til at fjerne lugten af træ

Vh Jan
Team småt brændbart

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Gislev
Igennem nogle år har jeg haft en FB-profil for at
kunne deltage et et par grupper, hvor nogle dygtige
og meget vidende mennesker skriver om et emne,
jeg er interesseret i (noget om musik).
Super, fordi man har direkte kontakt med nogle af
de helt store, internationale kanoner inden for emnet.

Ulempen er, at i praksis, så er FB er her-og-nu-medie.
Det, der er forsvundet ud af bunden af skærmen giver
det ikke meget mening at søge efter igen fordi alting
er rodet sammen og ikke delt op efter emner. Sådan
er det også langsomt ved at blive her på forum.

Jo mere, FB smitter af på forum, jo mindre interessant
bliver det for mig. Fortsætter tendensen med at hyggesnakke
om alt muligt i alle tråde, kan man lige så godt bruge FB.

VH, Lars

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Er det den typiske standard for forum: Bjarne åbnede denne tråd den 4/6, og indtil nu har der været 179 som har kigget, men, kun 6-7 stykker som har en kommentar. Tja !!!!!!! Sådan er det jo. :(

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvalsø
boegemusen skrev:
Jeg lægger af og til billeder ind på fb , både fordi det er dejligt nemt og fordi jeg af og til kommer i kontakt med personer der spørger/interresserer sig , om forskellige ting omkring fremstillingen .
og uanset så er det nu lidt sjovere at få 2 likes for en måske knap så heldigt udført skål som at stå model til nogle af de "vurderinger" man kan opleve her .
jeg vil nødigt undvære forummet , men der burde tages mere hensyn til at vi ikke alle har hverken det bedste håndelag eller de bedste værktøjer , jeg er sikker på det kan lade sig gøre uden at bruge stødende bemærkninger og uden at den "hårde kærne" behøver at opføre sig som alvidende .
Et forum er i mine øjne til for at hjælpe , vejlede og søge oplysninger i , ikke for at få at vide at man ligeså godt kan stoppe hvis man ikke har en højglanspoleret dims til at fjerne lugten af træ

Vh Jan
Team småt brændbart

Jeg har aldrig oplevet at der er blevet gået unødigt hårdt til begyndere med kritik. Når jeg selv indimellem har sagt til nogen, at de hellere skulle have smidt lortet i brændeovnen, har det altid været drejere, som ikke har levet op til det, vi med rette kan forvente af dem. Det mener jeg iøvrigt altid jeg har gjort opmærksom på, netop for ikke at få evt. newbies skræmt unødigt.
Hvis formålet med at vise ting frem ikke fra starten havde været at man ved at modtage kritik kunne forbedre sig og at vi dermed kunne prøve at højne standarden for drejning i Danmark ( Hvilket jeg i høj grad synes er lykkedes!), hvad skulle formålet med galleriet så være.
At folk kan få styrket deres ego ved at blive rost og strøget over håret ligesom når mor roser perlepladen, som lille Peter har lavet i børnehaven.

Så kan vi ligeså godt lukke foretagendet og underkaste os de underlige amerikanske mores og moralbegreber, som styrer facebook IMO.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg
Jeg må indrømme at jeg er med begge steder. Og jeg er enig i at det med kommentarer på fb er meget overfladisk og at de forsvinder ud i bunden af mobilen. Om det sælger mere ved jeg ikke , men jeg er enig med Kai i at forum er besværlig at lægge billeder ud på pga. af størrelsen, selv mobil billeder skal reduceres i størrelse. Til gengæld er den faglige snak på forum meget mere fyldig og kritikken mere saglig.og man får flere guldkorn på forum, fordi vi alle har samme interesse og problemer/ udfordringer .

Medlem af klubben NOVA DVR XP

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn
Jeg vll nødig undvære alt det, som man får via dette forum. Jeg er ikke så moderne, at jeg er på FB, så jeg har ingen kommentarer tll den del. Vist er det da lidt besværligt, at lægge billeder ind, men heldigvis er der da stadig en del, som gør det - bliv ved med det. Det er ofte god inspiration.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: ebeltoft
Lad os endelig bevare forum, jeg mener det er guld værd både for nybegyndere og erfarne!

Jeg er ikke på facebook, så den vil jeg ikke kommentere.

Det med at billederne er svære at lægge op kan jeg ikke helt forstå?
Jeg bruger den gratis Photo Gallery fra Microsoft, der er det meget nemt at tilpasse størrelse under redigering enten en af de faste størrelser eller brugerdefineret, jeg vælger som regel 700 så ligger næsten alle billeder under 256 kb, man kan markere hele serien og tilpasse alle med et klik, nemmere kan det vel ikke være?

Glemte at skrive at vedhæftede fil er et banner på 80 x 160cm. jeg fik lavet til at tage med ud på markeder og hænge op, det virker fortræffeligt til at trække folk til!

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Ole Juhl Nielsen
Trædrejeren fra Ebeltoft
http://www:trædrejer-ebeltoft.dk

Senest rettet af gammel nybegynder 05 jun 2015, 22:31, rettet i alt 1 gang.

spånbunke
Brugeravatar

Stig, på mandag skal jeg til Sønderjylland og bla. Besøge min mor på 75 år, ved den lejlighed vil jeg spørge hende om hvorfor hun i sin tid lærte mig at jeg ikke måtte bruge ord som "lort"...
Det tiltrækker jo en masse mennesker!?

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Ole, gamle nybegynder
Jeg siger ikke, at det er decideret "svært" at lægge billeder ind, jeg siger, at der skal lige lidt flere arbejdsgange til, end når jeg lægger billeder ind på Facebook f.eks.
Jeg har samtidig den ide, at når man formindsker/komprimerer billederne, så må der altså også gå noget af kvaliteten tabt, ret mig bare, hvis jeg er gal på den.

Det med bare at markere hele mappen, passer ikke lige til min måde.
Hvis jeg skal lægge billeder ind her gør jeg sådan:
1: Tager billederne med kamera eller mobil (næsten altid mobil, mit mobilkamera er på 13 mp)
2: Tænder computeren og lægger billederne ind i en mappe (hos mig Trædrejning/færdige ting/tilpasset) Jeg tilpasser kun de billeder, jeg skal have på forum.
3: Markerer de billeder, jeg skal formindske og formindsker dem så (bruger Image resizer, som også er gratis)
4: NU kan jeg gå på forum og lægge billederne ind, og af en eller anden grund, vil den aldrig vise mappen "trædrejning" under dokumenter, så jeg må altid skrive det i søgefeltet for at få den frem.

Til facebook:
1: Tager billederne med telefonen
2: Går på fb med telefonen og ind i gruppen "trædrejere" F.eks. og trykker på billede, så åbner min billedmappe, og jeg kan markere de billeder, jeg vil have ind. Vupti :D

Kai Ingemann

Bjerg af spåner

Geografisk sted: Langeskov
Jeg er godt nok på FB, men bruger det ikke til noget ud over hvis der er noget fra "vennerne".
Jeg vil nødig undvære forum, der kommer en.masse saglig kritik og ros, selvom det er npgle.få medlemmer der opererer her på forum.
Lad dem der vil bruge FB, bruge det men lad os beholde dette forum.

Glad bruger af Axminster 1628

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvalsø
boegemusen skrev:
Stig, på mandag skal jeg til Sønderjylland og bla. Besøge min mor på 75 år, ved den lejlighed vil jeg spørge hende om hvorfor hun i sin tid lærte mig at jeg ikke måtte bruge ord som "lort"...
Det tiltrækker jo en masse mennesker!?

Nu lever jeg ikke "i sin tid" men i 2015.
Sprogbruget har ændret sig en del siden "i sin tid" .

Iøvrigt, hvis min uhøviske brug af fækale betegnelser går dig på, så er du mere end velkommen til at bruge "ignorer" funktionen.

Der går ingen skår af mig, fordi du ikke læser mine indlæg.

Bjerg af spåner
Brugeravatar

Geografisk sted: 4160 Herlufmagle
Stig skrev "Jeg har aldrig oplevet at der er blevet gået unødigt hårdt til begyndere med kritik. Når jeg selv indimellem har sagt til nogen, at de hellere skulle have smidt lortet i brændeovnen, har det altid været drejere, som ikke har levet op til det, vi med rette kan forvente af dem. Det mener jeg iøvrigt altid jeg har gjort opmærksom på, netop for ikke at få evt. newbies skræmt unødigt"

Stig bredsgaard..Jeg er helt enig med dig, Men den besked ville jeg også som Newbies hellere have end blot et "Like" På FB.
Beskeden skulle dog være efterfulgt af et godt råd om hvordan man kunne gøre det bedre.
Den form for kritik er til at forstå for hvordan skal man dog kunne blive bedre til at dreje i træ hvis ikke man får ren besked men blot et "LIKE" Så helt enig med dig Stig :)

Men om brugen af Forum kontra FB. Tjaa På FB. Er der jo flest som blot trykker "LIKE" Det er da også helt fint men man lærer intet af det, FB. Kan også være et rigtig godt sted at vise sine ting frem hvis man er ude på at sælge det man laver, det er jo et enormt netværk man kommer ud til så jeg forstår udemærket dem som bruger FB. til at vise sine ting frem på.

Jeg bruger selv FB. Også til at vise nogle af de få ting jeg får drejet, jeg lægger ikke så meget af det ind her, har da også skåret en del ned på mine indlæg her inde siden jeg startede her på forummet først på året pga. jeg fik en PB / Mail fra et "Ældre" Medlem her inde, som skrev til mig at det nok var en god ide at jeg som ny holdt igen med mine indlæg / Spørgsmål pga. Jeg havde spurgt en del om hvad og hvordan jeg kom godt igang med trædrejning, Det var noget han havde "overhørt" Andre her inde tale om, så det vill måske være en god ide at "Sænke æ plouw" Og spare lidt på mine spørgsmål / Indlæg, Så det tog jeg da til mig og begyndte der efter at lægge mit arbejde ud på FB. :)
Troede bare at Forummet her også var til for at man som helt nybegynder kunne spørge løs så man ikke feks. køber noget "Lort" Til at begynde med og spilde en masse penge og tid på at gøre tingene forkert, Men det var der altså begrænsning på ;)

Jeg har så stor glæde af at komme i Rømersgade hvor hjælpen er stor og folk er mere end villige til at hjælpe en med denne hyggelige hobby :)

På FB. Har jeg så fundet et par udenlandske trædrejer Forum hvor jeg henter også lidt inspiration og lægger lidt af mit arbejde op, det er også ganske udemærket, MEN det ville da være meget bedre hvis man også kunne gøre det her inde uden at føle at man "Belaster" Forummet når man feks. spørger om råd og vejledning, Så hvis andre har oplevet at få en lign. PB. / mail så forstår jeg udemærket at flere og flere bruger FB.

Jeg ville nødig undvære forummet og mange af dem som er her inde pga. Jeg har stor glæde af at læse div. indlæg samt at få lidt personlige råd og vejledning som jeg som nybegynder har brug for.

FB. Er som sagt et godt udstillingsvindue og ikke ret meget mere end det, Men desværre er det jo nok fremtiden og man ser og hører jo at flere og flere forum må lukke ned pga. manglende aktive folk da de er smuttet ud på FB.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Hva' F----- var det dog for en klovn som kunne tillade sig den opførsel. Hvis forum ikke just er til glæde og udveksling af viden/erfaring, så har det jo ingen berettigelse.

Sådan en opførsel må man bare overhøre.

håbløs træ krammer

Geografisk sted: Taulov-Fredericia
Hvor har du ret Bjørn- forum er til spørgsmål!
Jeg er ret ligeglad med kritik- derfor lægger jeg ikke billeder ud. Jeg ser dog gerne andres sjove ideer, og stjæler med arme og ben :D
Jeg klarer mig fint med forum og har ingen intensioner om at tilmelde mig face book

Bjerg af spåner

Geografisk sted: Rødkærsbro.
Det var Allan fra Hinnerup som fortalte mig om forum her og da jeg startet syntes jeg også at det var alle tiders.
Jeg var meget opsat på at vise min ting og stiller spørgsmål indtil Stig fik en surt opstød som jeg blev lidt stødt over.
Da jeg så fik forklaret hvad han havde ment så mine jeg at det kom på plads og at alt var ok.
Da jeg så fik kritik fra andet side som var skyd hel ved siden ad stillet jeg et mod kritik af samme persons arbejde
med det resultat at jeg blev blokkeret.
Derfor da jeg blev inviteret til at brug Face Book så holdt jeg igen med at vise billeder.
Jeg er endnu glad ved forum jeg kigge daglig og syntes at det er nogen huggelig timer jeg har delt sammen med folkene i Hedensted.
Der er nogen som har været ind på det med janter loven og jeg forstået at på forum var vil alle mere eller mindre hobbyister
men det er ikke den opfattelse der deles af alle.

Ja jeg vil gerne bibeholder forum. Tak.

Mvh. David.

spånbunke
Brugeravatar

som medlem i et andet forum ,omkring vores havedam , må jeg sige at der er stor forskel på hvordan folk reagerer her på forum og på det andet , om det er fordi vi har med levende dyr at gøre , ved jeg ikke , men jeg ved at vi alle deler en hobby hvor vi vil gøre hvad vi kan for at fiskene har det bedst muligt .
på fiskeforummet betyder det ikke en fis om du er ny med en lille vandpyt på 500 litter eller som nogen har en sø på 80000 litter,
det essentielle er fiskenes sundhed og faktisk intet andet !
der findes fantastisk flotte damme hvor folk har brugt oceaner af tid og penge ,men hvor vandet er grønt af alger og de dyre fisk måske ikke kan ses eller ligefrem har det skidt ... det vigtige er at man næsten aldrig går forgæves når man søger hjælp og at man med kun 5 års erfaring , bliver "hørt på" når man kommer med råd og det er altså både direktør jensen og læredrengen der bor hjemme hvor han har fået lov til at grave et hul i jorden !
En ret stor del af formidlingen af erfaringer foregår netop på facebook , da det at have fisk i haven nok er ligeså udbredt på verdensplan som at dreje i træ .

Til eventuelle nysgerrige : vi har ca. 15000 litter i haven og det tog mig 4 år og mange lange timer foran pc skærmen at nå frem til et acceptabelt vand (+en del forsøg/penge )

Altså holder jeg ret stejlt på den sobre saglige tone ( gerne med hyggemobning ) hvor der er plads til at lave et øjebæ uden at skulle sendes i skammekrogen med angst for nogensinde at ytre sig igen

Det var så MIN mening

Vh Jan
Team småt brændbart

spånbunke

Geografisk sted: Horsens
Jeg syntes der er nogle der smider omkring sig med fordomme!

hvorfor er Kan man ikke få en saglig snak om det man har lavet på fb? er det kun her inde man kan det ? for det forstår jeg ikke!

jeg bruger FB mere end forumet! og jeg syntes at det er for langhåret og gammeldags at poste billeder!

Måske i skulle prøve FB før i siger at man kun får ligegyldige kommentar på det man har lavet!!

vh Karsten

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Er vi nu ikke ude i at diskutere, om man bedst kan lide æbler eller pærer/moren eller datteren.
Gør som I har det bedst med; på forum skal man nok forvente mere kvalificerede indlæg om sine frembringelser end på FB. Til gengæld er forum jo absolut ikke et salgssted og - undskyld udtrykket - for nørder, mens FB giver mulighed for at andre end nørderne kan se ens ting.
-og selvfølgelig må man forvente, at man på forum kritiserer det kritisable .
Nils Frederiksen
www.nf-woodcraft.dk

spånbunke

Geografisk sted: Frøstrup Nordjylland
Bare ganske kort: FACEBOOK KAN/MÅ ALDRIG ERSTATTE FORUM

Vh. Jeppe

Bjerg af spåner
Brugeravatar

Geografisk sted: 4160 Herlufmagle
Jeg syntes ikke der bliver diskuteret om man bedre kan lide det ene frem for det andet.. Folk kommer med deres svar og meninger om hvorfor de bruger FB. Mere og mere..

Og om man er Nørd, hyggedrejer eller helt ny, Så bør der vel være plads til os alle også til at de nye kan og må stille de spørgsmål der er behov for samt vise det de har lavet ?
Det bliver da hurtigt et tomt forum hvis det kun er for nørder..

spånbunke
Brugeravatar

Lige min mening, Robin

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Med nørder mente jeg bare os, for hvem trædrejning er en hobby, som vi bruger større eller mindre tid på. For langt størstedelen af befolkningen, som ikke drejer, er vi nørder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]