Hvor er det godt med et sådan forum her, Tusinde tak for jeres hjælp

Jeg har i dag talt med Maderas husker ikke lige hans navn, men han var en rigtig hyggelig fyr at tale med, da jeg sagde jeg var interesseret i at købe jet 1221vs. Grinte han pga. Der var flere som havde spurgt efter den, men han har den først på lager i juni, men han gav mig et tilbud på et sæt Robert Sorby jern, men tror jeg hellere vil købe dem enkelt vis, snakken faldt på spændepatroner hvor han anbefalede mig en supernova, men om den er ok. Eller ej ved jeg jo ikke.
Så jeg vender tilbage til ham på mandag.
Så den jet 1221vs. Bliver som først planlagt købt her i DK.
Af jern køber jeg de jern som Per har skrevet om her, så skal jeg bare lige beslutte mig for om det skal være Stubai, Hamlet eller noget helt andet, men Stubai tiltaler mig på en måde tror det er navnet der lyder godt,

Kender jo ikke nogen af dem så hvordan skal jeg ellers vælge

Kurser har jeg ledt efter her i området ved Næstved og omegn, men der er desværre ikke nogen i øjeblikket så det må vente, så jeg må jo bare prøve mig frem med alle de træer der skal fældes i min have samt besøge Rømersgade hver md.

Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at få købt det hele i næste uge og så få det hjem, mit nye værksted har fået nyt gulv i dag, nyt arbejdsbord samt et lang bord som børnebørnene kan være kreative ved bliver også færdig i weekenden samt det nye bord til drejebænken bliver helt færdigt på tirsdag, Så jeg er ved at være helt klar til at komme i gang

Endnu engang mange tak til jer alle for jeres råd og vejledning.

Glad ejer af en Jet 3520B.