Her er fakta:
bestilt 10 stk á 37 kr, Rabat for 10 stk 350 kr plus 80 kr. porto. Dernæst følgende email udveksling:
"Jeg beklager men der er sket en fejl, min ITer, har tastet indkøbspriserne ind, jeg må bede dig om, at lave en ny bestilling, du får en ekstra kværn for ulejligheden, jeg beklager
Carsten
Best Regards
Mit freundlichen Grüssen
Zhu nihao
Med Venlig Hilsen
Carsten Normann
http://www.Traedrejerbutikken.dk Hej Carsten,
Ordren står stadig som aktiv på hjemmesiden.
Jeg forventer egentlig at du står ved den, men accepterer at fremtidige ordrer bliver til en anden pris.
Med venlig hilsen/ With kind regards,
Jesper Grønvaldt
Det gør jeg ikke, du har læst og accepteret handelsbetingelserne, og på forsiden står der også Der tages forbehold for tryk og skrivefejl, ændringer af afgifter eller valutakurser, udgåede eller udsolgte varer, og andre forhold som jeg ikke har indflydelse på.
Best Regards
Mit freundlichen Grüssen
Zhu nihao
Med Venlig Hilsen
Carsten Normann
Det er OK, Carsten, men du må hellere sørge for at der ikke bliver trukket penge i mit kort.
Der bliver ikke nogen ny ordre herfra."
Det er egentlig meget sørgeligt. Jeg havde ellers udsigt til at en ny mand kunne komme med et friskt og rimeligt sted at handle. Det lader til at vor hjemlige leverandører af drejematerialer ikke har forstået hvad der skal til. Desværre.
Ahh, well, der er heldigvis andre steder at få en rimelig pris og god behandling.