siden jeg startede med at dreje i november 2012 er der sket helt utroligt meget , godt nok havde konen og jeg snakket i et par år om en
trædrejebænk , men enten var de for dyre eller for billige og så snakkede jeg om at lave en selv , så det blev ikke rigtigt til noget .
men pludselig skulle det være og det blev en ekstrem billig en , fundet i dba til 500 kr inkl. haraldjern ( maskinen var ubrugt ) .
efter at have drejet i ca. 2 min. var jeg helt og aldeles solgt så jeg ville godt ofre noget mere på maskineri , altså blev det til at jeg fik en ny
kraftigere drejebænk , en høvl , en bordrundsav og for kort tid siden en båndsav ( jeg havde en båndsav som jeg ville skifte ud med en el-sav , men
det duede slet ikke ) og hvor er det bare fedt

, der bliver brugt rigtig mange timer i garagen .
alt det er jo fint , men for katten da her i dag på arbejdet slog det mig at maskinerne jo kan bruges til meget andet uden at misbruge træet , så i morgen skal der fremstilles højtalerfødder ( firkantede ) .
det skal måske lige nævnes at jeg er på den anden side 50 og højtalerne er et pænt stykke træ værd
mvh jan