ikke fordi.... men min datter har været efter mig pga hun syns jeg skulle har lidt mere styring over mit uge program, jeg er vel kunne pensionist.... men efter et par timer kom resultatet..
Skal afl. inden ugen er om: 14 stk. fugle, 10 jultræ, 10 skærbrædder, 2 stk. vaser, 4 stk. svampe, 4 "håndtag" til nogen nøjagtig kopier af viking sværd til sagnlandet i Lejre (der er også en del metal arbejde i det også) og de er ikke lej tøj

, ca 20 - 25 stk. fyrre skiver til jul dekorations og 4 stk. hjul ca 30 cm x 6 cm.
Jeg laver nok dobbelt portion fordi vi holder julemarked de næste 2 weekend her hjem og der mangler altid noget. Nå ja der mangler nisser også
Værksted skal ren gøres, træ sorteres mm så det er præsentable, der skal trykkes flere visit kort og brochure, invitation skal sendes ud + avis omtale skal af sted i morgen.
Det her er ikke pral men en advarsel (og lidt selv hjælp..piv piv...) den hobby vi har kan meget let tag overhånd
Nå men så har jeg det lidt bedre... så er det bar med at sortere i de 4 møder i de foreninger jeg er medlem i plus de undervisnings timer i vores fitness klub plus alle de ting som dyrholdet kræver på ejendommen som er på listen i den uge... men det er noget anden ...........jeg er kun pensionist som skal har lidt ad tag mig til.........