Jeg synes du viser ting på et meget højt niveau. Der hvor du, i forhold til det jeg ellers ser vist på forum, bryder nyt land er ved den efterfølgende dekoration af emnet. Den drejetekniske diskussion er ligesom stoppet for mit vedkommende.
Den generelle facon kan jeg rigtig godt lide. Men, så er der dekorationen, hvor jeg ikke er udelt begejstret.
Billede 9 og 11 kan jeg rigtig godt lide fordi jeg synes dekorationen tilføjer til helhedsindtrykket. Jeg har tænkt over hvad det er ved denne dekoration, som jeg synes godt om. Måske er det at du får lavet en fin skarp afgrænsning til de omliggende områder. Måske er det, at det enkelte element i dekorationen er så lille at den ikke overtager hele tingen.
I tingene på de andre billeder forsøger dekorationen ligesom at få overtaget. Dekorationen bliver for meget af det gode.
Om billede 6 og 8, synes jeg du bør vælge. Vil du lave dekoration med huller eller vil du lave dekoration med æhhhh - ridser?
Billede 13 og 14 synes jeg også du bør vælge kun at have huller i guldet.
Hvorfor synes jeg du skal begrænse dig? Hmm - fordi øjet ikke kan finde hvile når det skal se alle de forskellige ting du har dekoreret med og fordi jeg synes harmonien går lidt fløjten med alt for megen dekoration.
Når jeg nu har lagt alle disse sure opstød bag mig, vil jeg opfordre dig til at gå videre til at eksperimentere mere. Jeg mener at du er på vej til noget som kan blive dit helt eget udtryk . . . og det er vel ikke så ringe endda !