www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 07 aug 2026, 04:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
håbløs træ krammer

Geografisk sted: Skellingsted, Vestsjælland
Agerbundsen skrev:
... for at filtrere min identitet fra den store stygge verden.

Herunder reklamefolk, telefonsælgere og andre, som elsker at profilere folk, så de kan gå mere målrettet med deres snavs. Navn, email, adresse og telefon- og CPR-numre hører ikke til på et åbent forum. De, der har en interesse i at afgive de oplysninger, kan jo bare lave en signatur med dem.

Nu lader det jo til, at Rasmus har en lille "ski" på, så løsningen med midlertidigt at lukke for egentilmelding er helt fin.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvalsø
Helt ærligt, så har jeg altid haft både mit navn og min hjemmeside liggende på de to fora, jeg færdes på.
Det har aldrig givet anledning til spam, men har skaffet mig temmelig mange træfældningsjobs i tidens løb.

spånbunke

Geografisk sted: Frøstrup Nordjylland
Det er bare så træls,at nogle få båtnakker skal lave alt det rod,der har været den sidste tid.Så jeg synes også,der burde være een eller anden måde,det kunne undgås på.Jeg synes,det er et fantastisk godt forum,som jeg har meget glæde af at følge med på HVER dag.Så kære admin. og redaktører: fuld opbakning til hvad i finder ud af, fra min side.. Mvh. Jeppe

spånbunke

Kære joe-pearson
Du skrev "Normalt gider jeg ikke svar på nogen indlæge uden der, et sted, er afsenderens navn på" så hvad tror du selv, og ellers gider jeg ikke kommenter personlige indlæg.

Mit indlæg var for at få en debat i gang, for jeg syntes ligesom mange andre det er pisse irriterende med alt det spam, når man gerne vil læse interessante emner og indlæg om trædrejning, og da jeg ikke har så meget erfaring i træbearbejdning, samt at have læst en andet sted på forumet at det er stort i forhold til indbygger, sammenlinet med andre lande om os.
er det da fedt at deltage i forumet når der ikke er spam, der fylder det meste.

"der var en gang en der var sygemeldt og som så gik u i værkstedet for at dreje lidt i nogle små klodser, det udvekslede han med andre drejer på det forum han var medlem af, og det så hans sagsbehandler i kommunen og fik så at vide de stoppede hans sygedagpenge da de mente han arbejdede, men han kunne jo ikke passe sit chauffør job med brækket ben med det var kommunen ligeglad med, arbejde var arbejde osv.osv"
jeg troede det var et tænkt eksembel, men næ nej det sørme sket i den kommune jeg bor i, er jeg lige blevet gjort opmærksom på, og det var godt nok svejsearbejde han lavede i sit værksted.
(nej det ikke mig, jeg er ikke chauffør)
så derfor er det nødvendig nogle gange med brugernavn /kaldenavn eller hvad man vil kalde det.

Så nu må vi håbe folkene bag forumet finder en god løsning.

Mvh Quisten

spånbunke
Brugeravatar

Geografisk sted: Hårup (nord for Århus)
Jeg synes det er fint med en godkendelse af en admin, MEN! Der må ikke gå 1-2 dage før en godkendelse, det er alt for lang tid. 1-2 timer max! Jeg ville selv synes det var meget irriterende at skulle vente 1-2 dage før jeg kunne deltage i et indlæg, eller lave indlæg med ting jeg havde drejet, hvis jeg nu og her havde lysten til det og lige havde lavet en profil.
Det kræver, at der er 5-10 aktive medlemmer, der kan godkende en profil. Kan det lade sig gøre?

Bjerg af spåner

Geografisk sted: fredericia
Kaj Petersen skrev:
En opfordring til nye medlemmer kunne være at de melder sig med deres navn, og ikke et eller andet mærkeligt pseudonym, eller alias. Yderligere mener jeg at det skal være obligatorisk at udfylde oplysninger om område man bor i.

Lad os få nogle meninger om det ... ordet er frit.

jeg er ret ny her og er vist kommet lige som stormen også er kommet, jeg ville faktisk have oprettet med mit navn, men der indgår Ø i Østergaard, så det lod sig ikke gøre. men helt sikkert, alt hvad der kan hjælpe et velfungerende forum mod spam, så længe det ikke er så besværligt at det afskrækker nye medlemmer

håbløs træ krammer

Geografisk sted: Skellingsted, Vestsjælland
jakoboster skrev:
der indgår Ø i Østergaard, så det lod sig ikke gøre.

Du kan i brugerkontrolpanelet oprette en signatur med dit rigtige navn. Den kommer med på alle dine indlæg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]