Det er utroligt som I erfarene træ drejere kan ramme mig i solarplexus,samt en uppercut og et nyrestød, ud fra 3 billeder og en tekst på 15 ord. Selv om jeg var forberedt på at slagene ville komme lige netop der.Havde dette været en boksekamp havde jeg været i gulvet indefor 15 sekunder i første omgang.
Lad mig prøve at forklare mine trængsler
Jeg kan ligeså godt erkende det. Jeg blev
træt af den skål.Det hele startede egentlig som en barkkantskål. Men den blev så stor så mit anlæg ikke kunne nå ind i bunden Så købte jeg en der var større.Derefter syntes jeg at barkkanten så grim ud. Den maler jeg lige sort med noget sokkeltjære og så giver den sorte kant en gang lak. Det så om muligt endnu værre ud.Så prøvede jeg at tage det sorte tjære af igen med en stålbørste, men det var håbløst.Så var der kun en vej .Af med barkkanten.Mit næste problem var at den var sine steder meget porrøst og en del revner.Og jeg kæmpede med oprifter og revner osv.Gav sandingsealer.Sleb jern og sleb jern.Til sidst fik jeg en nogenlunde overflade. Og deraf tykkelsen Bjørn.Jeg turde ikke tage mere, da jeg endelig havde fået en nogenlunde overflade.Til de uens kanter Stig kan jeg kun sige at det er sjusk. Og da den ikke var for god i overfladen tænkte jeg . Den får lov at stå lidt rustikt og ikke for blankt.Jeg ved ikke om i kender det, at der sidder en klump på bænken som man egentlig burde lave færdig, fordi man gerne vil videre til den næste ting.Jeg sprang over hvor gæret var lavest. Den p.......... mig virkelig af, den klump på bænken. Når jeg ved hvordan den boksekamp ender, bør jeg måske slet ikke gå i ringen.