For at forsøge at rede trådene ud med Tempa, ringede jeg i dag til ham, da han ikke havde reageret på min mail.
Han ville ikke rigtigt ud med hvad det var han havde hørt af ufordelagtige ting om os. Men nu gik det mere i retning af at han havde jo betalt mange penge for at have en stand. Så hvis vi ville have vore flyers til at ligge hos ham måtte vi også betale for det.
Den mening har han jo lov til at have.
Det næste han fortæller mig er at han faktisk ikke kender os, og han har aldrig været inde på vores hjemmeside. Desuden har han så travlt så travlt, så han kan slet ikke tage sig af at vi er et forum med 700 medlemmer.
Nu er dette kapitel afsluttet. Jeg vil ikke forsøge at påvirke Jer i den ene eller anden retning, med hensyn om vi skal handle med ham, eller ikke. Det skal være op til Jer selv. Hvis I føler Jer godt behandlet af ham, skal I selvfølgelig fortsætte med at handle hos ham.
Jeg for min del har oplevet endnu engang, at jeg ikke kan kommunikere med ham.
Da jeg imidlertid ikke vil øve censur overfor hvem der skal figurere på den danske leverandørliste, får han lov til at blive stående (gratis

)