Så nu har jeg fået en tår opløst natron (det er billigere end samarin).
Først og fremmest er her et link til da logokonkurrencen blev afgjort:
viewtopic.php?f=7&t=859&hilit=logo%2ADengang var vi faktisk kun 284 medlemmer (22 måneder siden) så der er nok en del der ikke engang har set begyndelsen til denne seje kamp.
Svar til forskellige:
Jeg har ikke ønsket at det skulle ende i nogen form for rygklapperi til mig! Jeg har ingen del i udformningen af logoet. Som I kan se i linket er vores nuværende logo blevet til på basis af de 3 vinderforslag.
Der hersker åbenbart lidt forvirring om hvad logoet skal bruges til. Selvom den drejende gut øverst til venstre er meget sjov, så er det vel naturligt at have et rigtigt logo der.
Sidste gang der var udstilling i Fredericia, havde jeg lavet et par hundrede flyers, som jeg fik lov til at lægge hos Hanghøj, Per Froholt, Jet og vist nok også Tempa. Desuden fik dem der lavede knive nogle personligt. Her er det også naturligt at have et logo.
En mulepose til at have sine brochurer i, eller en kasket, en badge, måske en kop. Det er vel kun fantasien der sætter grænsen.
Som jeg skrev andetsteds, så er logoet ikke 100 % færdigt. Jeg har måttet lave et par tilrettelser. Derfor landede det på så lav en opløsning. Det bliver selvfølgelig rettet.
Om det er færdigt til Fredericia messen tør jeg ikke love. Men i så fald vil jeg gerne lave nogle badges til Jer. Jeg kommer om lørdagen.
Hvis I selv vil lave noget badgelignende, så er den badge jeg har lavet 58 mm Ø. Jeg synes ikke at man skal have sit navn kraftigere end logoet. Så skrifttypen bør nok være Times New Roman - og ikke
Bold.
Jeg laver et eksempel, og viser frem.
En elektronisk udgave har jeg ikke lige check på hvordan det laves, så der må hjælpen komme fra dem der ved hvordan.
Jeg fik en PB der kunne give en forklaring på hvorfor folk var lidt tilbageholdende: At forum er Rasmus', og derfor er man lidt tilbageholdende med at give sin mening til udtryk. Vi er heller ikke en forening med en bestyrelse (måske godt det samme), men det kan også give problemer med at få struktureret tingene.
Jeg tror sådan set ikke det har været Rasmus mening at dette forum skal køres efter topstyring af Rasmus, Anders og Kaj (selvom de er brødre). Jeg føler at forum kun kan blive dynamisk, hvis mange kommer med input.