Jeg tvivler meget på at dine knud er fra Stig, Steffen, tager du en DNA test på den så finder du sikkert ud af at det stammer fra mig og vokset op på Rosnæs

jeg har flere tilsvarende og tydlige husker du fik den, men jeg håber ikke det ændre på dine glæde over så flot et stykke træ
Men når det er sagt og det er IKKE møntet på dig Steffen

, men lidt følser har jeg, jeg ved Stig er super glæde når han kan se resultatet af det træ han forære væk bliver krediteret til ham, men det har jeg også.
Jeg må indrømme at jeg har de sidste uge frasorteret ca 3 - 4 m3 super tør dreje træ fra og lavet brand af det, en og alene pga at jeg er døde træt af at slæbe det hjem, og når jeg vil forære det væk gider vedkomme ikke overhold en aftalt tid eller værst ikke kommer trods det man går og venter, og uden at sig noget. (og i enkelt tilfælt opdaget at nogen har taget tilfældig knuder selv uden at vi var hjem

)
Det jeg prøver at sig er vi er flere som forære træ glædlige væk, og jer som mødtage , hvis i vil har det fortsætter, så evt. skrive giverens navn på stykket og NÅR i viser det i har lavet på forum er en lille tak guld være