HEj Thomas
Velkommen på den rette hylde... knivmageri er, ud over det med at kunne lidt med hænder og hoved, kun een ting: tålmodighed! Og knivmageri kan gå alvorligt i blodet! Så hvis stress har været et problem, har du fået et nyt: knivmageri. Det kan tage nogle år at komme igennem. Det er ikke sikkert. at det bliver kurreret, men det er sjovt så længe det står på!
I det østjyske er der en gruppe mænd, der mødes i Flemming, men jeg ved ikke om der er åbent for nye medlemmer. Gå ind på
www.knivforeningen.dk og kik efter lokalforeninger. Der er kontaktnumre og mails at finde på alle.
Ellers synes jeg du er kommet godt fra start. Hør gerne på den fremførte kritik, men gør som du selv synes! Jeg er begyndt kun at høre på dem, der taler de ord, jeg gerne vil høre, så de der taler mindre rosende om mine sager, bliver lukket uden for hørevidde. Det er en god øvelse.
Den facon du har på kniven ligner noget, som er supergodt værktøj. Det kan blive vanskeligt at lave en harmonisk skede til, men det er muligt. Kniven er fin. Tilpasningerne, som jeg kan se dem: ok.
Du må have kikket dybt i den pdf

Og ikke alt i den er sandt. Jeg ved det, for jeg kender ham, der har skrevet den ret godt
Reserver d. 2. weekend i maj. Tøm bilen for piger, og rul til Knivholt Hovedgård, der ligger 3 km vest for Frederikshavn, og afsæt nogle timer til besøg hos de 100 knivmagere, der holder træf der.
Klø så i øvrigt på med at få lavet nogle flere knive. Stuart har ret med det med erfaring. Jeg kan godt huske nogle af Stuarts knive, fra dengang han var fra Randers....
Resultaterne kan du vise her, og de, der allerede har skrevet mindre rosende ord, må hellere vise, hvad de kan, ikk?
Med venlig hilsen
Mikael