Bjarne skrev:
Det lyder godt Allan!
Så er det jo et spørgsmål om Anders har tid til og mulighed for at holde værkstedet åbent.
Jeg lader det være op til Anders at indkalde til værkstedsmøde. Den eneste weekend jeg har mulighed for at deltage er 27. / 28. nov, men det skal ikke afholde Anders og I andre fra at gøre det en anden weekend.
Hvordan ser plankerne ud, nu de er skåret op?
Bjarne
Bøgetræet ligger der og det er virklig utroligt flot
Grunden til at træet ligger hos mig alligevel er at det var fysisk nemmest for Allan og jeg at læsse det af hos mig. Plankerne er frygtlig tunge. Allan har jo dårlig ben og jeg har dårlig ryg.
Jeg snakkede med Allan om at der stadig kan holdes værkstedsmøde hos ham. Så kan det evt. kombineres med afhentning af træ hos mig samtidigt.
Jeg får desværre ikke mulighed for at holde et værkstedsmøde i år - det har jeg alt for travlt til både med arbejde og alle mulige andre projekter. Men jeg vil gerne til næste år engang hen over sommeren og så bliver det i et nyt værksted
Så hvis jeg kan vil jeg prøve at holde mig til at være deltager i år.
Træet kan defor afhentes hos mig efter aftale. Men man skal være 2 til at læsse - de er MEGET tunge. Alternativt skal de skæres op før de læsses. Husk en trailer hvis man vil have en i den lange version.
Alt træet ligger godt så hastværk er ikke nødvendigt - det er forseglet og overspøjtet med citronsyre.
Så jeg skyder den lige lidt tilbage igen Bjarne

hi hi - så skal jeg nok være med til afholde værkstedsmøder til næste år - når huset er sat i stand, vi er flyttet, pigebarnet er født og det nye værksted er oppe og køre

pyha der er så meget lige nu
Håber det er ok.