www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 13 aug 2026, 07:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Ørslev, Vordingborg
Så blev det tid til at samle de sultne og hyggelige trædrejere fra det skjønne Sjælland her i Gøngehøvdingens rige til en hyggelig og snakkende aften omkring en gang Stegt flæsk og persillesovs på Gl. Kalvehave færgekro.

Foruden de lokale drejere kom der folk fra nær og fjern (Agerbundsen fra Sandved, Joe-P fra Gevninge og Max helt fra Fårevejle)

Tidligere på dagen kom Lars(kedelig) forbi med Anchorseal, og Torben TJ dumpede også ind. Hyggelig dag.

Tak til alle for en hyggelig (Dag)/ Aften

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Modus operandi: Træ- og alt det hyggelige omkring træ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003985820262

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Jaeh, Tak for en meget hyggelig aften.

Jeg blev fulgt en del af vejen hjem af det lokale Gendarmerie - blue ligt special - på vej mod Vordingborg. Ganske venlig og høflig betjent, som ønskede en sikker rejse hjem og derudover ingen konsekvenser. man kunne jo undre sig om de sad og ventede udenfor kroen på at fullerikkerne skulle køre hjem?

Jeg glæder mig allerede til formandens næste seance i frugtplantagerovet til efteråret. Det rygtes at ham med saven skulle kunne demonstrere hvordan det rigtigt skal gøres - og at Joe nok skal finde nogle frugtknuder at tage med hjem.

Jesper

Det er utroligt hvor meget man kan opnå med et venligt smil og et par Euro i hånden.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: 4760 Vordingborg - Ore.
jeg takker også for en hyggelig aften i kalvehave.
jeg kvitere med et par ekstra billeder.

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

hjemmeside http://u528439.mono.net/

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Ja, Tak for en hyggelig eftermiddag og aften, hvor sult forsvant, øren bliver fyldt af gøde historier og ansigter blive knyttet til navn. :D og man kunne drøfte alle de planer og problemer med at høst fra den gammel frugt plantage, ----- og hvad Allan skal brug mere træ til? ja heldigvis er det nok kunne ham selv som kan find på en fornuftig svar, men en "total træ samler" det er han :twisted: det var nok også "kunne derfor" at mine bil blive stoppet til med træ så han kunne hente lidt mere med hjem. Tak for det Allan, og tak til Bjørne A for sanding sealer og Bjørne B for klisteret, det er et stort arbejde som jeg er helt sikkert på er meget værset i mange drejer hjem og oven i købet med en lange tids virkning, (vis i husker at smøre det på træt :twisted: :twisted: )
igen TAK.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]