www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 20 aug 2026, 05:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikssund
Jeg glæder mig som et lille barn.
:D

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Ørslev, Vordingborg
Den glade flok af Sydsjællandske drejere(nisser) ser gevaldigt frem til en hyggelig dag, og når nu vejrudsigten enda er med os kan det da dårligt blive bedre :D :D :D

Modus operandi: Træ- og alt det hyggelige omkring træ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003985820262

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
En stor tak til Bjørn for the formandsskab af dette event og til Allan and better half for gæstfriheden og frokost, og til Stig for alt det professionelle arbejde, og tilsidst ikke mindst til donoren af træet.

Det var meget hyggeligt at møde jer alle, og jeg håber der bliver en anden lejlighed. Kun, næste gang, Stig, kør venligst i en mindre bil, så Joe ikke får alt for meget med hjem.

Jesper

Det er utroligt hvor meget man kan opnå med et venligt smil og et par Euro i hånden.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: 4760 Vordingborg - Ore.
Jeg takker for en herlig dag, en tak til den glade trægiver,
en tak til Alan og Ritta for deres gæstfrihed og god mad.
der skal også være en tak til Stig for hans store indsats med motorsaven.

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

hjemmeside http://u528439.mono.net/

Senest rettet af steffen 25 apr 2010, 20:55, rettet i alt 1 gang.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: 4760 Vordingborg - Ore.
lidt flere billeder.

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

hjemmeside http://u528439.mono.net/

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Sikkert en dårlige dage, først skul man stå op lidt i 8 en sondag morgen, og køre over til ham Stig og sætte sig op i hans bil, og find sig i at bliver kørt igennem Sjælland og tvunget til at kik på dum træer som er ved at få blade på og påske blomster som springer ud forsent og solen som skinner en lige i øjne og efter trekvarter kommer man til en by som man har aldrig besøgt før, trods det at man har kørt forbi skiltet mange gang men har Ikke gade drej til højre og kik på. Hvad har man gang i, jeg spørger bar :roll:
Nå men ens dårlig dage er lige begundt for så bliver der serveret kaffe og brød i kæmper mængter og man skal sig dav til en hel flok drej nisser i en værksted som er så ren og med så mange dimser og digernota, maskiner og automatik så man skal hel tiden tør sig om mund, pu ha sikkert en dage :roll: og så, lige når man har kommet over sjokket over at møde alle de der drej nisser, skal man i bilen igen, ned forbi en hel masser af både og vand og slot og kirke til en gammel have med kæmper træer og blomster som Gunner (en af drej nisserene) ustandselige jokker rund i, og bliver stillet op ved en gammel træstamme med alle drej nisserene (som om man var en af dem :roll: :roll: ) og så var der ham træ morderen med en kæmper sav som så med en lumsk blik i øjne forlangt at vi skulle slå ham med en lang pind hvis vi skulle sig ham noget, ellers vil han bar sav "vores træ i stykker" altså jeg skulle ikke har noget træ 8-) 8-) 8-) jeg var kunne kommet med fordi, ja, en som kald sig Bjørn syns jeg skulle og det vil være uhøflig at bar sig --- nej--- og man skal ikke være høflige nej vel?
Når, så skul man find sig i at ham træ mordrene started hans larm maskine midt i konfirmations tid :twisted: og spåner fløj over det hel og alle drej nissernes hoppet og skreg, nej hvor er det flot, der komme også en hel masse træ frem i alle mulig farver med noget som hed vimmer i, sikkert en fjollet navn :oops: , nå men de der drej nisser, de må ikke gå med skrive pen (men jeg må :D :D :D ) så de forlangt at jeg skulle skrive deres navn på de bitte stumper som blive tilbage efter træ morderens sav, de had sådan fjollet navn de der drej nisser så jeg skrive min egen navn, bar et par gang, bar til drille dem lidt, de blive også helt forvirret, de kunne ikke ENGLISH nemlig, :D :D
Drej nisser skal åbenbart har mad mange gange om dagen så efter de fik laset traileren med en gevaldig overlæse (2 gang :o :o :o ) kørt de af sted med traileren ned af bakken men men men de er MEGET mærklige, traileren var ikke på krogen på bilen men kører baglæns :o , men med lidt hjælp fandt de ud af det og komme hjem til ham Allan, ja ham med den der værksted som ikke var snavset, han er en hård man, han mener vi skal alle spise lige så meget som ham selv , sikkert en bord der var, mad nok til en helt landsby, jeg er ikke meget til at indrømme det men det smagt godt :oops: så et på klemmer forsvandt, men du skulle ha set de der drej nisser, gratis mad det er noget de forstår :D :D :D og kors de snakker hel tiden om drej bænk og træ og træffe, mens solen skinner på havet og man blive solbrændt og jeg skulle hjem :( :( og stovsuge huset, når men der var lys forud de fik læset alle bilerne (nogen sikkert med overlæse) sagt farvel til ham Allan og hans kone (der har han en gode smag, ;) ;) ;) ) og så kort bussen hjem ad, OK der var lidt træ bag i bilen :o :o men jeg tænkt nok at ham Stig manglet brand, men når vi komme hjem til ham SMIT HAN DET HEL IND I MINE BIL, en fjols har skrivet mit navn på, :roll: ja altså, så var mine dage total udlagt hvad skal jeg brug alt det træ til :D :D :D :D :twisted:

Senest rettet af joe-pearson 26 apr 2010, 07:24, rettet i alt 1 gang.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Tak for en dejlige dage alle sammen fra ham som kunne "ønske sige at være en drej nis" og ikke kunne en troffel hund :oops:
Vi må hope that den 25 of april 2010 at den woodtræf i Vordingcastel vil blive not forgotten vel :D :D :D :D :D

Senest rettet af joe-pearson 26 apr 2010, 09:49, rettet i alt 1 gang.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Ørslev, Vordingborg
Hej Joe,

Jeg tror at det eneste som er HELT klart er, at hvis du havde en større bilmed (ikke bare Stigs lilleput skovbil), var overlæsset bare blevet endnu større. Men det er dig vel undt, og jeg er overbevist om at dit hårde slid på blyanten også resulterer i nogle flotte drejeting hen ad vejen.

Når Sig fortæller at det er den største Spidsløn han har sat saven i de sidste 35 år, er det jo ikke så underligt at også jeg havde svært ved at holde begejstringen i ave. Der er s-- farver, vimmer, indløb, krøllet ved, falsk kerne -lige fra brun til GRØN, over rød til sort. Kan man håbe på mere. :D :D :D

Modus operandi: Træ- og alt det hyggelige omkring træ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003985820262

spånbunke

Geografisk sted: København 2200 N
takker for en herligdag.

Det var hyggeligt møde jer, vi ses måsker d. 15 maj

hilsen Poul M

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]