Deltagere søges til net magasin/præsentations blad.
Jeg har tænkt at forsøge mig som net blad udgiver men mangler nogen der har lyst til at være med.
Det drejer sig om bladet PROFILER med præsentationer af forskellige kunstnere, kunsthåndværkere og designere. Bladet kommer til at ligge på nettet i et år og udformningen bliver som et rigtigt blad man kan bladre og zoome ind i (som BILKA’s tilbudsaviser) bladet vil kunne findes på nettet eller på hjemmesider hvor det kan hentes som PDF filen af alle der har lyst (det bliver gratis) Prisen for at være med bliver det det koster at have bladet liggende på nettet i et år ca. 650 kr. fordelt på det antal der ønsker at deltage, jo flere des billigere men regn 50 kr.
Jeg har ingen erfaring i at lave sådan et blad så alt kan gå galt men kan man få stillet sin nysgerrighed og lære noget nyt for 50 kr. så tør jeg godt tage chancen.
På
http://www.harrisknudsen.dk/Profiler.pdf kan man se et udkast til design og en prøve på en profil (min) den ses bedst hvis man har to sider på skærmen ad gangen, desværre kan den ikke vise de fede effekter.
Er du interesseret så send en mail
harris@nal-net.dk eller ring 66182794 også hvis der er noget du vil spørge om. Gode råd modtages også.
Vh. Harris