Hej Alle.
Ja, det skrevne ord har i mange sammenhænge mere vægt end det talte, og det talte kan man de fleste gange tale sig ud af. Så man skal virkelig tænke sig om inden man trykker på "sendknappen".
Jeg bruger selv både mobiltelefon og Facebook og e-mails i det daglige. For mig er det en måde at netværke på. Den generation hvori min datter og den utallige skare af fætre hun har ( selvom vi alle er etnikere fra DK

) ville jeg ikke have den samme kontakt til hvis disse medier ikke fandtes. Disse unge mennesker som alle nu er i tyverne er spredt for alle vinde i DK og til tider udenfor DK og har gang i alt muligt. Men vi har stadig kontakt vel en gang om ugen, og jeg nyder det. Jeg smiler lidt venligt til min svigerinde, når hun af og til spørger mig hvordan hendes søn har det.
Hvis man kigger tilbage i tiden før disse medier var almindelige var den kontakt for manges vedkommende meget sporadisk eller ikke eksisterende.
Se bare på dette forum. Mon en halvgammel nordjyde som mig ville have fået fornøjelsen af at høre om hvordan det gik med en ungersvend som Victor på Nørrebro ?
Netværk gør verden meget lille men samtidig også meget stor.