Det ser ud til at være et fint værksted du har fået snedkereret sammen. Du skriver om et kursus et andet sted på forum, du og din kone har været på - hvor var det henne, og hvad og hvem og hvorlænge

fortæl lidt om det.
Det var i Grevinge på Sjælland i 2004, lige før vi "emigrerede" hertil
Katja gik dengang på lærerseminariet, så det var i den forbindelse, jeg tog så med og betalte bare selv for det, og så fik jeg faktisk blod på tanden.
Det var hos en, som hedder Jørgen Nordskov, og det var bare et weekendkursus, så nu skal jeg først til at se, om jeg egentlig kan huske noget (jo jeg kan godt

), og så skal jeg jo først for alvor til at lære det nu.
I første omgang har jeg selv en masse træ liggende, som er fældet her på ejendommen, bl.a har vi mange døde elmetræer, og jeg ved godt, at det er hårdt som bare fa....
Vi prøver selv at plante lidt "mini" skov ude i den bagerste ende af vores mark (9 tdr.) ved at flytte en masse små træer (nyskud) derud, både herhjemmefra og nogle, vi har fået forærende af naboer. Nogle af dem går nok til, men det er til gengæld gratis for os.
En af mine (blandt mange andre) virkelig svage sider

, er for øvrigt det med at kende forskel på forskellige træsorter, så måske der engang kommer en tråd om sådan noget. Jeg kender godt nok lige de mest gængse og lettest genkendelige.