det kan han sikkert... ellers kan jeg hjælpe med noget af det... jeg skriver bla med ham der bar brygget noget af det ..
EEE er lidt en Australs joke i navnet.. "Triple E" udtalt med ua accent bliver noget ala tripoli, som i den brunepolermasse baseret på noget ala pimpsten. Det der er fremragende ved Tripolien er at den er blandet med en smule voks og lidt alkohol som gør den cremet og nem nem at arbejde med..
Det skal siges at : det er SANDPAPIR PÅ DÅSE!! det skal derfor bruges som sandpapir, lav hastighed og faktisk i mindre mængder for meget gir klumper i overfladen og giver problemer. Det egner sig ikke ret godt til at påføre polerhjul da det har en tendens til at tørre ud i store klumper der kan overføres og brænde sig fast i overfladen.
desuden skal det siges at når man bruger det ved langsom kan man mærke hvornårm slibe effekten er væk, og man kan derefter polere op i den voks der er... men det er IKKE en overfladebehandling.. den er meget blank lige fra poleringen men taber den inden for ganske kort tid...
Shellwax har jeg ikke prøvet endnu (desværre) men jeg skal da have en bøtte næste gang jeg er hos Michael (Promat)
det er igen lavet af en trædrejer og skulle eftersigende være den klart nemmeste måde at lave en shelllakoverfladebehandling. Men igen jeg kender den ikke... Jeg skal lige når jeg kommer hjem smide en oversættelse ind af den vejledning jeg har fået from down under

tjullahep...
PS : Jeg kan i øvrigt anbefale kombi af EEE og Friction polish! det gør det nemt og lækkert.. men vær opmærksom på at det ikke er en overflade der holder til meget slid.