Hej
Tak for de smukke hilsener

Jeg nød dagen indendøre: jeg sorterede billeder fra vores sommerferietur, der gik til Nordkapp og retur. Vi kom hjem i torsdags... Der er 6600 km rundt. 73 tunneller.7 færger. Et utal af: udsigter, fjorde elve, fugle, fjelde og træer. Vi tog til Østersund, drejede til venste og kom ud nord for Trondheim, rullede ud på rigsvej 17, krydsede polarcirklen et par gange med færge, og privatbåd, kom omkring Tromsø, Alta, Kiruna, Nordkapp, Kautokaine, Jokkmokk inden vi fandt til Østersund, og derfra hjem... det er en smuk tur, der burde være en folkeret at gennemføre...vi har lavet turen to gange nu, og der er stadig mere der skal ses. og så er batterierne med dags og nattelys fyldt for en tid. Jubiiii!
Da filen der opsamlede billeder talte sammen første gang var der 2700 billeder. Og selv om der er mange guldkorn, er der også så mange, at det bliver trættende at se på... jeg mener hvor mange billeder kan man orke at se, når det er mine skønne piger, der spiser endnu en is ved endnu en smuk udsigt?
Jeg har stoppet bilen ofte, når der har været husflid eller Hemsløjd. Det har givet mange kik på barkdåser, vintervanter, ragelse - og knive

... Jeg fik en enkelt lille kniv med hjem, som jeg ved lejlighed må vise. Den er fin...
Der er masser af inspiration til mange knive, men de må komme, når de ikke kan vente mere... i tiden samler jeg værkstedet sammen, rydder op, laver værktøj og slapper af... på mandag starter arbejdsåret... men batterierne er opladet med lys og varme!
Men igen: tak for fødselsdagshilserne!
Mikael