www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 28 mar 2024, 11:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 27 jul 2016, 22:00 
Offline
moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 feb 2008, 10:12
Indlæg: 2191
Geografisk sted: Sdr. Onsild - Hobro
Erling Sj.

Jo, og jeg oplyser om at det er ren valnødeolie jeg bruger, når jeg laver noget til madvarer.
Skærebrædder og smørebrædder og lignende får normalt ikke noget.

Nu vil jeg holde resten af min ferie, og så vil jeg bagefter sætte mig helt ind i de krav som fødevarestyrelsen/fødevarekontrollen
stiller til træprodukter og dem der producerer disse produkter. Noget af det lovgivning, kan nok kræve en form for oversættelse.

Skal vi lade sommerfreden sænke sig, og komme videre med noget konstruktivt?

Med nogle :lol: :lol: :lol: :lol: lukker jeg tråden.

_________________
Venlig hilsen
Kaj
Man bliver ikke en god pianist, bare fordi man har et Steinway flygel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2016, 22:04 
Offline
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 apr 2008, 17:56
Indlæg: 4582
Geografisk sted: Ørslev, Vordingborg
stig bredsgaard skrev:
BjoernA skrev:


OG HER SLUTTER DENNE DEBAT FRA MIN SIDE, .



Det er snart 117. gang, du har sagt det i den ene og den anden tråd.

Hvor mange gange skal vi op på, før det rent faktisk holder?

Den der rolle som "forfulgt uskyldighed" Du har påtaget dig for at slippe for at indrømme at det er DIG og KUN DIG, der som professionel producent har ansvaret i denne sag, bliver lige så træls som alle bortforklaringerne i længden.


Jeg begynder at tro at du har to muligheder. 1: Tryk på "Ignorer" knappen, eller 2: Skriv til Kaj Petersen og bed ham slette din profil. Den potentielt 3'ide model, at du fortsætter med at svine folk til her på forum, med Petersen Brødrenes samtykke, syntes ikke særligt betrykkende - selv om det jo nok er det som vil blive udkommet. :) :) :)

_________________
Bjørn Andersen

Modus operandi: Træ- og alt det hyggelige omkring træ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003985820262


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2016, 22:06 
Offline
Bjerg af spåner
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 feb 2015, 12:31
Indlæg: 398
Geografisk sted: 4160 Herlufmagle
BjørnA.
Hvordan kan du blive ved med at give alle andre skylden, for at DU IKKE havde styr på noget som helst ang. Fødevarekontakt, mærkning, registrering osv. osv. ??
Du må da NU have forstået at det KUN er dit ansvar og DIN pligt at have styr på det hele!!
Bjørn gør dig selv den tjeneste og stop nu, du hjælper ikke ligefrem din sag på denne måde...

Sagt før men jeg stoper nu :)

_________________
Hyggelig hilsen Og God dag.
Robin :)
Glad ejer af en Jet 3520B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2016, 22:43 
Offline
moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 feb 2008, 10:12
Indlæg: 2191
Geografisk sted: Sdr. Onsild - Hobro
Jeg glemte at trykke på "LÅS TRÅD".

Skal vi stoppe debatten her?

Jeg har ladet finkerne flyve af fadet, for denne gang, fordi jeg har følt at der var nogle frustrationer der skulle have luft, og jeg har tilladt et sprogbrug jeg normalt slår hårdt ned på.

Afslutningsvist, havde det klædt dig Bjørn A, at du både her og på Facebook havde givet en undskyldning for de forkerte og manglende oplysninger på dit produkt.
Jeg kan for mig eget vedkommende kan kun beklage, at jeg intet anede om, at "træfolk" der producerer træarbejder til fødevarer, skal registreres ved fødevarkontrollen.

Nu vil jeg til gængæld ikke høre eller læse mere, med mindre det er konstruktivt... så med et Bredsgaardsk udtryk - "Don't push me"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team