www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 19 apr 2024, 05:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 sep 2014, 15:07 
Offline
Ny bruger

Tilmeldt: 25 sep 2014, 14:13
Indlæg: 2
Hej med jer.

Ved du alt om overflade behandling og finish (food safe) træ, så kan jeg virkelig bruge din viden og samarbejde, som gerne skulle blive en god forretning for både dig og mig!

Jeg ved godt mit indlæg her på http://www.woodturning.dk er noget irriterende og hemmeligt, men det er der selvfølgelig en grund til, da det firma som giver mig denne mulighed for samarbejde og salg kræver fuld tavshedspligt om produktet.

Jeg ønsker derfor kontakt med en der VIRKELIG ved noget om behandling og finish af træ, Jeg er selv noget uvidende i denne ende af produktionen hvor alm. olier ikke længere er nok. Du skal derfor have en stor viden, måske selv kunne blande prøver ud fra kunnen og viden. :)

Desværre kan jeg som sagt ikke skrive alt her, og ønsker derfor først og fremmest kontakt via mail, hvor jeg bedre kan forklare mine ønsker, og samtidig bede dig om at underskrive en tavshedspligt erklæring.

Er du "kemikeren/ videnskabsmanden" der mener at have det kloge hoved jeg søger. Så skriv venligst til:
Brian Schreiber. mail: Designsnu@gmail.com

Her må du gerne lige skrive nogle få ord om erfaring med ovennævnte kunnen (hvor lang tid har du haft med dette område at gøre :)

Tak fordi i ville læse mit indlæg, og tak for de mange indlæg jeg så tit har læst igennem årene. Rart med et sted hvor dygtighed og kunnen kan hjælpe folk som mig :)

Med venlig hilsen
Brian Schreiber


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2014, 23:06 
Offline
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 sep 2011, 12:25
Indlæg: 1188
Geografisk sted: Skjern
Dette er ikke et svar til Brian, men bare for ikke at skabe misforståelser : jeg har en gang brugt navnet Maverick som et alias til et bestemt formål. Og kun den ene gang, så det er altså IKKE mig, som har gang i noget fordækt.
I øvrigt skal du uden tvivl have fat i Bjørn for at få svar på dine spørgsmål.
Nils Frederiksen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2014, 10:45 
Offline
Ny bruger

Tilmeldt: 25 sep 2014, 14:13
Indlæg: 2
Hej Niels

Tak for dit svar og info. Jamen så kan navnet Maverrick vel kun forbindes med seriøsitet og dygtighed :)

Mange tak for henvisningen, Ham vil jeg da lige finde og give en besked :)

Rigtig god dag til dig!

Mvh. Brian Schreiber


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team