www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 05 aug 2026, 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lidt blandet
spånbunke
Brugeravatar

Geografisk sted: Grindsted
Hej

Jeg har så været på min første udstilling/ julemesse, det gik meget godt jeg solgte meget mere end forventet, jeg havde regnet med at man, sådan et sted, kunne finde ud af hvad folk synes om, men det var meget forskelligt. Jeg havde for længe siden drejet en lille skål af elmeknude, jeg synes selv den var rigtig pæn ( naturen havde gjort det mest) men ingen havde før bemærket den, men pludselig stod der en stor dreng og kælede for den, og kort tid efter kom han tilbage med moderen, og hun købet den til ham- det er nok en fremtidig træmand.

Så noget der ikke har med træ at gøre.

Til min fødselsdag i juni, fik jeg af min kone en af disse fuglekasser med kamera i, jeg satte den op kort tid efter så den kunne være klar til foråret, forleden ville jeg lige se om det vikede endnu, det gjorde den og til min overraskelse var den beboet at to blåmejse (tror jeg nok, der der er jo ikke farve på) de ankommer hver dag omkring 16.30 og efter lidt oprydning
går de til ro side om side. det er lidt sjovt at sådan en lille fugl kan finde ud af at det er smart at varme hinanden i den kolde vinter og beskytte sig mod rovfugle.
MH
eljensen

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]