www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 29 mar 2024, 04:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 apr 2008, 10:32 
Offline
Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2008, 11:40
Indlæg: 3274
Geografisk sted: Odense Fyn
På vegne af Stig... (og lidt mig selv)

Jeg var forbi vores alle sammens træ leksikon (stig) i går det var skide hyggeligt, en masse snakken og visen frem af de gode sager han har stakket op i de fleste hjørner... vi fik snakke spåner og værktøj og forum og træ i lange baner.. !! Tak for træet stig !! jeg glæder mig som en sindsyg til at komme i gang... jeg kunne ikke nå at læsse af i går så det måtte jeg klare her til morgen, nu står der en god stak spændende sager i min indkørsel og venter.... jeg ved næste ikke hvor jeg skal starte... (stakkels min lille kina tramper, den dør nok inden jeg er færdig)

Jeg lovede at tage et billede af den ubetydelige ligegyldige næsten ikke værd at nævne lille bitte smule ikke noget nogen af os gad at have forærende stak af knuder stig har samlet sammen... Nej nej jeg er slet ikke missundelig over hovedet ikke... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Stig mente det var at blære sig hvis han selv smed billedet på så det klarer jeg lige for ham... og hvis jeg havde sådan en stak kom den på forsiden af min hjemmeside hehehe

Stig foran stakken med knuder . .
Vedhæftet fil:
en_glad_mand_med_sine_knuder.jpg


Igen takker for det af guldgruben jeg fik med hjem... det kommer der self billeder af senere... Jeg sidder lige hos en kunde hvor der ikke er nem adgang til internettet.. så det bliver senere


Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

_________________
Rasmus - Skew the wood

Træ, special værktøj, opgaver, alt inden for trædrejning. - http://www.woodturning.dk - tlf 29486637


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2008, 10:45 
Offline
moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 feb 2008, 10:12
Indlæg: 2191
Geografisk sted: Sdr. Onsild - Hobro
Jeg kan se at Stig ikke har fået sine briller på, så det er nok derfor det lykkedes dig at få så meget kastet ind bag i bilen, uden han opdagede det. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Og den der hånd i lommen... er det den med plastret på? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeg glæder mig til at se nogle flere billeder, af de rare sager.

Venlig hilsen
Kaj

_________________
Venlig hilsen
Kaj
Man bliver ikke en god pianist, bare fordi man har et Steinway flygel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2008, 10:54 
Offline
Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2008, 11:40
Indlæg: 3274
Geografisk sted: Odense Fyn
Hihi ja det er den med plaster på :-) Og jeg så bræddet det stadig sidder i høvlen... jeg tror jeg skal have drejet et fint lille håndtag til en lang kost så han kan børste spåner væk uden af sætte fingre til...

_________________
Rasmus - Skew the wood

Træ, special værktøj, opgaver, alt inden for trædrejning. - http://www.woodturning.dk - tlf 29486637


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team