www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 28 mar 2024, 14:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 jun 2019, 18:24 
Offline
Ny bruger

Tilmeldt: 13 jun 2019, 17:52
Indlæg: 2
Geografisk sted: Roskilde
Hej alle

Jeg hedder Rasmus, er 33 år, og har for nyligt opdaget tilfredshedsfølelsen man får når man er færdig med et dreje-projekt. Jeg har derfor læst lidt på forum de sidste par måneder i håb om at finde lidt info om en god begynderdrejebænk, slibning af jern osv., og jeg har da også allerede fået læst mig til et par gode fif.

Interessen kom for ikke så længe siden, da jeg var på besøg hos min far, som har en drejebænk og jeg fik et lynkursus. Det resulterede i to lysestager og en skål, som jeg selv synes blev ganske pæne - dog ikke sammenlignet med det I lægger op, men man skal jo starte et sted.

Det virker til at dette forum er fyldt med venlige og hjælpsomme folk, hvilket vel kun kan være en god ting for en ægte nybegynder.

Jeg ser frem til at suge viden til mig og jeg har allerede noteret mig, at jeg helt sikkert skal med til det næste træf i Roskilde.

Mvh. Rasmus
Roskilde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2019, 20:55 
Offline
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010, 19:17
Indlæg: 4539
Geografisk sted: Gislev
Velkommen om bord.
Forum er desværre ikke voldsomt livligt for øjeblikket, men det kan være at tilgang af nye og yngre kræfter kan gøre noget ved det.

VH, Lars

_________________
Pejsebrændeforædler


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2019, 13:18 
Offline
Ny bruger

Tilmeldt: 13 jun 2019, 17:52
Indlæg: 2
Geografisk sted: Roskilde
Jo tak :)

Jeg kan godt se, der ikke er så meget aktivitet, men de gamle tråde ligger der jo stadig, så der er masser af information at hente.

Så snart jeg har været på kursus og har gået anskaffet mig en bænk, så skal jeg gerne lægge nogle billeder op af, hvad jeg nu får produceret :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team