www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 04 aug 2026, 07:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønde, Djursland
I forbindese med køb ved Rasmus - så køre jeg over Fyn ca. engang om måneden +/- det løse :D :D
Så kan der afhentes hos mig i Risskov. ;)

Aftal det nærmere når i snakker med Ras.

Anders Bremer - http://www.andersbremer.dk
Medlem af klubben NOVA DVR XP
Den søde, rare og venlige administrator :D ........We're all one tool away from greatness.......He Who Dies With the most Tools Wins :D

spånbunke

Hej man kan også købe det hos trædrejerbutikken han leverer fragt frit

Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønde, Djursland
super-spån skrev:
Hej man kan også købe det hos trædrejerbutikken han leverer fragt frit

Det er vist en gradbøjning - Trædrejerbutikken levere kun fragtfrit ved køb over 1000 kr - og han pålægger et gebyr på 50 kr. ved køb under 300 kr. (mærkligt gebyr egentlig) :?

Anders Bremer - http://www.andersbremer.dk
Medlem af klubben NOVA DVR XP
Den søde, rare og venlige administrator :D ........We're all one tool away from greatness.......He Who Dies With the most Tools Wins :D

Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense Fyn
og han har ikke maskiner med i det med den billige fragt.

Hvis i køber for mere en 1000 kr. skal vi nok finde på noget med fragten. så længe der ikke er så mange kilo :) (det er kiloene der koster)

Træ, special værktøj, opgaver, alt inden for trædrejning. - http://www.woodturning.dk - tlf 29486637

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Gebyrer er en underlig størrelse: Der har været talt i dagspressen om at nu tager flere firmaer gebyr, selvom du betaler via PBS. :cry:

Ovenfor syntes Anders at det var mærkeligt at Trædrejerbutikken tager 50,- i gebyr, hvis han skal sende noget under 300,-.

Lad os prøve at lave et regnestykke: Vi antager at han har 40% i avance = 120,- minus moms = 96,-. For disse 96,- skal han: Skrive faktura, finde passende emballage, bringe tingene til post/fragtmand, samt kalkulere med defekte varer til ombytning. :!:

Jeg kan altså godt forstå et gebyr på 50,-. Jeg har leverandører der ikke vil sælge for mindre end 500,- excl. moms. :shock:

Med hensyn til om hans maskiner er med eller ikke med i fragtfri forsendelse over 1000,-, så mener jeg at kunne se på hans prisliste at de er fragtfrie. Hans maskiner har hele tiden kostet det de står til nu, men nu er der rabat hvis man selv henter dem. :idea:

Som jeg har skrevet før: Så er jeg hverken gift eller forlovet med Trædrejerbutikken. Carsten og jeg har også haft vore diskussioner. Men jeg synes at ret skal være ret. :D :mrgreen:

'Ingen kan alt, men alle kan noget'

moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sdr. Onsild - Hobro
Alle tager gebyr + fragt for at sende noget. Tror ikke der er nogen der vil sende en lille pakke med en værdi på kr. 50,- uden at tage gebyr og fragt.
Hvis Anders eller jeg kan medbringe noget fra Rasmus til nogen der bor i det rigtige Danmark (Jylland) er det OK.
Så kan modtager spare fragt og lignende, og måske er der nogen af os her på forum, der lærer hinanden at kende.
Jeg kender ikke Trædrejerbutikken ... næste gang jeg er i Odense, vil jeg da kigge forbis og ser hvem Carsten er, og hvad han har i butikken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]