Jeg skal simpelthen have luft!!!
For ca 4 uger siden skar jeg 10 stk egeplanker af en stormfældet eg i den lokale spejderhytte i Farum.
Plankerne er 230 cm lange, 75 cm brede og 5 cm tykke og vejer nok omkring 60 kg/stk
Jeg lavede pænt to stakke - én med 6 planker og én med 4 planker, som var de pæneste og lagt fra til nye plankeborde i hytten.
Nu er der så nogen der har stjålet de 4 bedste planker - og det er sket indenfor de sidste 2 uger.
Jeg er simpelthen så rasende og vred!!!
Og her taler vi altså om planker der ligger 200 meter inde på en privat grund, ned af en sti og ud igen.
Og det må være planlagt eftersom man ikke lige hiver sådan nogle planker på nakken og stikker af med dem.
Bevares - Farum St ligger ikke så langt væk, men jeg er ret sikker på at man har haft en trailer eller lign. med eftersom de ikke er nemme at have med i S-Toget.
Her er min bøn: Hvis I hører om nogen der forsøger at afsætte 1,2,3 eller 4 egeplanker i ovennævnte dimension i Farum eller omegn (eller i det hele taget) så giv mig lige en PM - så vil jeg nemlig gerne have en lille snak med vedkommende. Sådan en stille og rolig - "det her er mine ting og dermed ikke dine ting snak"
Tyveriet er ved at blive anmeldt til politiet
På forhånd tak for Jeres hjælp
Rasmus