Goddag alle i trædrejere.
Her på det sidste er jeg gået og er blevet lidt hug på trædrejning. Har længe villet have en hobby inden for et håndværk, og havde kigget meget på lerdrejning, men da så jeg kom til at tænke på trædrejning, hvor jeg tilmed kan få lov til at nyde den vidunderlige aroma af træ, og fik set på nogle af alle de fantastiske ting folk skaber ved at dreje træ, var dette dog langt mere appelerende.
Jeg har aldrig prøvet at dreje træ, og som ung mand med begrænsede midler, har jeg ikke lyst til at investere store summer i noget der måske slet ikke er hvad jeg troede det var, kald mig forsigtig eller nærig, eller fornuftig alt efter behag, men under alle omstændigheder vil jeg i hvert fald gerne lige prøve at dreje inden jeg investerer for mange penge i det.
så her kommer i ind i billedet. Er der en blandt alle jer som kunne være interesseret i at have en uprøvet ung mand på besøg over et par eftermiddage/aftener eller måske bare en enkelt, og vise ham lidt og lade ham prøve hvad trædrejning går ud på? Hvis ja ville det være toppen. evt udgift til træ ville jeg self. dække, hvis ikke lige det er nogle gamle ubrugte stykker resttræ at tage af.
i øvrigt må jeg hellere lige nævne at jeg er fra nordsjælland, nærmere bestemt Birkerød, og ville være endnu mere lykkelig hvis et tilbud kom fra en i ht-området.
Håber meget på positiv respons som kan foregå enten her eller på min e-mail:
Glenn.reiki@gmail.commed venlig Hilsen GGNielsen