www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 05 aug 2026, 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense Fyn
Åbent hus og udsalg
3. weekend i september
d. 17-18. september 2011. kl.9-17.00

Kære kunder og venner.
Jeg sender denne invitation fordi jeg ikke kommer på messe i Viborg. Jeg synes jeg spilder en masse penge og tid på at forberede og deltage, midler som jeg hellere vil dele med jer ved at tilbyde nogle ordentlige tilbud og vise jer mere end jeg kan slæbe til Viborg. Jeg håber I vil tage godt imod mit initiativ og møde talstærkt op. Som sædvanlig servere Kirsten bolle til the eller kaffe, ØL og vand kan købes.
Program for Åbent hus.
Demonstration Lørdag
kl. 10,12,14 og 16 demonstration af våd-slibning ved Kennet Bendix (Jet Grooup)
kl. 9, 11,13 og 15 Demonstration af vakuum opsætning v, Per Froholdt
Demonstration søndag
Kl. 9.30 11.30 13,3o og 15.30 Demonstration af drejning med mejsel ved Rasmus Petersen
Desuden løbende demonstration af vakuumopsætning og lasermåling.

Tilbud på værktøj og maskiner
Jet:
Som det fremgår af billeder og priser kan jeg i samarbejde med Jet Groop tilbyde udsøgte maskiner til en særdeles eksklusiv pris. Varerne kan afhentes eller blive sendt mod fragt omk., På udsalget giver jeg endvidere10 % rabat. på alle øvrige Jet produkter
Oneway, Hamlet:
På alle værktøjer fra henholdsvis Hamlet og Oneway gives 15 % rabat.
Psi:
På alle kit, værktøj og tilbehør fra PSI gives 15 % rabat. Der vil desuden være en del restpartier, som sælges særdeles fordelagtigt.

Tilbud og udsalg fra mit store lager af træ.
Jeg har samlet en masse forskellige emner i træ fra min store lage. Det er vanskeligt at beskrive det hele, men kom og find lige det du savner. Der er såvel staver, rondeller, laminerede og fordrejede skåle

Gå på opdagelse på hjemmesiden og reserver dit køb:
Der er selvfølgelig en grænse for lagerets størrelse, men du kan gå ind på min hjemmeside www.froholdt.dk under ”særlige tilbud” Der vil alle de gode tilbud være at finde, og du kan reservere netop det du gerne vil købe i forvejen og undgå at køre forgæves. Du klikker gennem og vælger afhentes i butikken.

Jeg ser frem til nogle hyggelige dag og håber at møde netop dig.
Venlig hilsen
Per Froholdt.

Træ, special værktøj, opgaver, alt inden for trædrejning. - http://www.woodturning.dk - tlf 29486637

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Jeg skal på ferie til Sicilien på 7 snolder dage, først ferie i 3 år og så går jeg glib af SÅ meget:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: grundfør. hinnerup
øvøv fejemidt i midtbyen dene vegent :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
hilsen allan

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Gislev
Altså, Klosmager, det kan da ikke tage en hel weekend at feje midtbyen i Grundfør?? :mrgreen:

Og Joe, kan du ikke aftale med resten af Mafiaen at I holder fætter-kusinefest en anden dag? :mrgreen:

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: grundfør. hinnerup
nej lars aarhus midtby 7-8 timer både lørdag og søndag så den vegent er ådelagt man skal møde kl.5 om morgenen og byen ligner noget hvor der er falet en bombe. der er et sikert sted at gæme seg og det er i skrallespandne for dem er der ingen der kan rame :lol: :lol: :lol:
hilsen allan

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Nåååh, sådan! :D :D :D

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Det er i dag, hvis nogen skulle have glemt det!

VH,
Lars

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringsted
Jeg havde ikke glemt det og den lille Nemo trillede trofast til Bogense både lørdag og søndag.

Lørdagens arrangement var godt med en fin demonstration af JET version af en Tormek vådslibemaskine. Selv om jeg er i besiddelse af sådan et apparat, så var det alligevel interessant at høre andre forklare om maskinens muligheder.
Jeg endte også med at bestille et JET støvfilter. De har fået særdeles favorable anmeldelser og filtret som Per har på sit værksted mindskede flyvestøv i luften markant under det kursus jeg deltog i for et par år siden.

Søndag var vi en del som slet ikke lagde mærke til at det øsede vande ned udenfor. Rasmus demonstrerede mejslens lyksaligheder og det var ikke bare interessant det var voldsomt interessant. Selv om han underskriver sig Den Store Stygge Administrator, så kunne han nok med større ret underskrive sig Den Venlige Vidende Administrator. :) Vi fik kontante råd om hvordan mejslen og anlægget skulle forberedes inden der blev sat træ i bænken og længe inden man skulle overveje at slå strømmen til. Dernæst fortsatte Rasmus med at demonstrere hvilke opgaver man med fordel kunne løse med mejslen. Den finish der kom direkte fra mejslen var forbløffende . . . og tankevækkende. Meget skarpe jern var en forudsætning og så øvelse.

Jeg tog derfra med for mig ny viden og en vished om at jeg må se at få investeret i en drejebænk.

Et rigtig godt arrangement

Det er vigtigere at være i gang end at blive færdig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]