Hov hov, det er dig som er formand, jeg er bare bjørn handymand (med stor fornøjelse).
Seminar ideen er bare helt rigtig, og det kunne jo være vi kunne lokke Stig og Joe til nok en tur her til Valdemarenes jagtmarker. der er jo også stadig en del Spidsløn at dele ud af.
Da Joe og Stig inviterede til drejertræf sidste år, syntes jeg det var så hyggeligt og lærerigt, og det ville være fint og lærerigt, hvis drejere rundt omkring, som kunne tænke sig at deltage ville give et "indspil" til det/de emner som man hver især syntes er interessante/man gerne vil lære noget om, noget man dele lærdom ud til andre om.
(Ps. jeg har skåret "blanks" det meste af dagen idag, og det er dog utroligt hvad der dukker op inden i træet

, det er lidt svært at få hænderne ned i normalhøjde igen)
Dit værksted er jo nærmest ideelt, og da drejebænken ikke er boltet fast i gulvet, kan der samles en større flok trædrejere rundt omkring den, og da der samtidig er god bordplads, og flere slibe/pollermaskiner, kan vi jo også få en fornøjelig stund(mange timer

) med at arbejde med slibninger/alkymien i pollervoxer osv.
Kunne jeg lokke forums deltagere til at give forslag/indspild/meninger/ behov for "lærdom", men også hvem som vil dele ud af deres viden til en meget lyttende flok.
Når vi har et overblik over hvad der er i "høj kurs" vil vi så forsøge at sætte en agenda sammen til en fin- lærerig og hyggelig dag.