www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 29 mar 2024, 09:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jun 2017, 16:02 
Offline
Bjerg af spåner

Tilmeldt: 12 nov 2012, 22:15
Indlæg: 233
Geografisk sted: Syvveje, djursland
Hej forum

Lad mig starte med at sige at jeg synes at promat laver noget fantastisk drejegear. Og jeg er stor fan af det. Jeg har oven i købet en ældre Holger Kristiansen drejebænk opgraderet med Frekvensomformer.

Når det så er sagt, så er jeg mildest talt utilfreds med den tavshed jeg er blevet mødt med.

Jeg har haft bestilt et sæt buede stikstål til min drejebænk, og dagen efter modtog jeg en ordrebekræftelse fra promat. Efter fem ugers venten, skriver jeg en mail til promat, uden at få svar.

Efter seks uger prøver jeg at ringe til promat seks gange på to dage, hvor den går på tlf. Svarer. Jeg mailer, indtaler på tlf. svarer og skriver sms, som det anbefales på tlf. svareren. Jeg hører intet.

Jeg beslutter at afbestille ordren, så jeg mailer igen, sms'er igen og indtaler besked igen, hvor jeg ønsker en skriftlig accept på min afmelding af ordren. Jeg hører stadig intet.

Jeg synes det er enormt ærgerligt at servicen er så ringe, når man nu har så godt et navn og produkt.

Mvh.

Peter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017, 16:15 
Offline
håbløs træ krammer

Tilmeldt: 09 sep 2010, 11:21
Indlæg: 1375
Geografisk sted: Kongens Lyngby
Det er desværre Promat standard. Og i denne uge, er han på ferie.

_________________
Finn Guldbæk

Lad spånerne flyve, men hold styr på støvet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017, 17:00 
Offline
Bjerg af spåner

Tilmeldt: 12 nov 2012, 22:15
Indlæg: 233
Geografisk sted: Syvveje, djursland
Jeg tror han taber mange kunder på den måde. Det er virkelig synd og skam når nu det er så godt et produkt.

Jeg er ikke smed, men jeg forestiller mig, at det ikke kan tage mange timer at lave sådan et sæt buede stikstål. Han skrev oven i købet at han ikke havde alle stikstål på lager, så det var ikke en gang et helt sæt der skulle fremstilles. Det er bare lidt øv, da det kunne være lidt nørdet at have promats bowlsaver til sin promat bænk.

Jeg har dog fundet en brugt woodcut, og det fungerer godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017, 20:16 
Offline
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 dec 2011, 16:19
Indlæg: 968
Geografisk sted: ebeltoft
Jeg havde nøjagtig samme oplevelse, det endte også med at jeg afbestilte og købte en woodcut bowlsaver istedet, det har jeg ikke fortrudt, woodcutten virker mere fleksibel, har flere indstillingsmuligheder og jeg kan se at de nye modeller har en kniv mere så den kan tage større diametre.

_________________
gammel nybegynder
Nu mere gammel end nybegynder

Ole Juhl Nielsen
Trædrejeren fra Ebeltoft
http://www:trædrejer-ebeltoft.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team