www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 31 jul 2026, 07:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Bjerg af spåner
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj KBH
Jeg søger lidt forskelligt træ til skæfter og tænkte om nogen måske kunne hjælpe...

Selvfølgelig betaler jeg gerne for det :)

Æbletræ
Blommetræ
Pæretræ
Kirsebær

Selvfølgelig gerne de flotte stykker med en masse spil i ;)

Så hvis nogen skulle ligge inde med noget i den stil som er i overskud høre jeg meget gerne fra jer :)

Med venlig hilsen
Thomas

Medlem af knivklubben

"Stuarts Disiple"

Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense Fyn
Tjek har det meste af det på lager. Maili mig rp@woodturning.dk

Træ, special værktøj, opgaver, alt inden for trædrejning. - http://www.woodturning.dk - tlf 29486637

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Altså Thomas, er det træ jeg har sat tilside til dig og ifølge aftale med dig har haft lægende nu i ugevis ikke godt nok?????????

nå... nu er hel bunken kommet i brand oven... færdig

Bjerg af spåner
Brugeravatar

Hej Rasmus. Jeg smider dig en mail. Jeg er på udkig efter lidt forskelligt i de træsorter så spændt på at høre hvad du har:)

Hej Joe...æh jeg forstår ikke helt hvad du mener,men jo det er i høj grad godt nok.Jeg har som jeg sagde ikke så nemt ved at komme til dit hjem da jeg kun har en scooter så derfor jeg ikke har været forbi endnu. Jeg går ud fra det er tilladt at købe/handle træ forskellige steder for at få noget forskelligt uden at træde nogen over tæerne ? ;)

Med venlig hilsen

Thomas

Medlem af knivklubben

"Stuarts Disiple"

håbløs træ krammer

Geografisk sted: Skellingsted, Vestsjælland
boatbuilder skrev:
Jeg har som jeg sagde ikke så nemt ved at komme til dit hjem da jeg kun har en scooter så derfor jeg ikke har været forbi endnu.

Dårlig undskyldning, Thomas.
Jeg kører forbi Joe hver mandag, og kan f.eks. smide træet af hos Martin i Ballerup, eller et andet sted inden for din rækkevidde ;)

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
boatbuilder skrev:
Jeg går ud fra det er tilladt at købe/handle træ forskellige steder for at få noget forskelligt uden at træde nogen over tæerne ?

self. det må du selv om, men når du ikke kommer og henter det du har bestilt som aftalt og så starter ved at udlej le andre med det samme "ønsker" bliver jeg temmelig sur. Nok er det hobby men mine tid er ikke til pjat, som sagt det må du selv om, men der kommer ikke mere træ herfra og så er det færdig debiteret.

Bjerg af spåner
Brugeravatar

Du milde....

Jeg ved sgu ikke lige hvor det her går galt henne,men nu er jeg vist ved at have fået nok.

Joe jeg spurgte dig efter at have set dine fine morter i æbletræ om jeg kunne købe et par stykker af det. Ja svarede du ingen problem jeg tager det med i Rømergade,hvilket du så blev ved at glemme. Jeg sagde så jeg kunne hente det ved lejlighed når jeg kunne komme forbi din bopæl. Det svarede du så også ja til. Som sagt har jeg kun en scooter og der er sgu langt til Gevninge fra Brønshøj så klart jeg ville vente til jeg havde kørelejlighed.

Jeg agter at købe lidt mere træ og derfor lægger jeg en forespørgsel ud her på forum lige som alle andre gør. Hvis det så indebære du skal blive sur&muggen ja så kan du for min skyld gøre lige hvad du vil med det træ. Ingen kommer nogen sinde til at bestemme hvor jeg kommer mit træ henne eller af hvem.

Jeg ringer til dig kl 1639 hvor du svare mig at du sidder i møde og jeg spørger pænt om du vil ringe til mig bagefter fordi jeg ikke forstår hvorfor du skriver sådan,dertil svare du ja og nu her kl 1750 læser jeg du endnu en gang skriver (som jeg ser det surt,men måske tager fejl?) i den her tråd uden at ringe til mig først...hvorfor ?

Du tilbød fra starten at tage det med i Rømersgade hvilket du glemmer og pludselig tager det sådan en drejning hvilket jeg heller ikke forstår.

Hvorfor i alverden ringer du mig ikke op og forklare hvad det går ud på i stedet for det her ? Jeg vil gerne købe noget forskelligt træ og kan på ingen måde se der er noget galt i det. Du har jo nærmest en hel skov liggende på lager så du af alle mennesker burde da kunne forstå jeg gerne vil købe lidt forskelligt,men du får måske kun træ et sted fra og har skrevet under på ikke at købe andre steder ?

Jeg køber mit træ et andet sted og håber det luner i din brændeovn ;)

Med venlig hilsen(dog en kende anstrengt;))

Thomas

Medlem af knivklubben

"Stuarts Disiple"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]