Kom bare med noget kritik
Snoningen er faktisk min første og det var egentlig bare for at finde ud af om jeg kunne. Resten, bund top, lys osv. måtte jeg så finde på efterfølgende. Nu stod jeg jo der med en snoet pind og viste ikke hvad jeg skulle bruge den til.
Pinden er i Amrikansk valnød, den har fået BLO og er efterfølgende poleret med schelwaxcream....og det gør jeg ikke igen.... det tørede kanon hurtigt og det var umuligt at knubbe ud og polere i de snoninger.... men med et par trætte arme fingre og skuldre så lykkedes det.
Bund og top er lavet i eg og samlet med bøgedyvler.... ja toppen er løs så den kan skiftes til en skål

Fyrfads soliden og skålen er rodenden af en navr. Skålen laver jeg nok en ny af en dag med et tættere mønster (det var en nogenlunde test)
Guldregnskålen er faktisk nogen måneder gammel, den fuldtstændig spejlblank i reallife - jeg lagde først mærke til at den var støvet efter jeg havde taget billedet.

Det er faktisk svært at tage billeder om aftenen hm.... man undres....
Nårrrr ja.... og så et bjerg af vinpropper

- selvfølgelig med Rasmusses nye Petersenprop som folk lader til at tage rigtig godt imod. Jeg har ivertfald en del bestillinger på dem.
Pyha - endelig fik jeg tid til at ligge billeder ind.....

Vedhæftet fil:
1.JPG
Vedhæftet fil:
2.JPG
Vedhæftet fil:
3.JPG
Vedhæftet fil:
4.JPG
Vedhæftet fil:
5.JPG
Vedhæftet fil:
6.JPG