For alle jer(i Rømersgade) som godt kan lide at polere f.eks Acryl og div. horn og ben vil jeg godt lave en lille flaske WINERKALK - dispergeret i Vaselineolie m. Tændvæske (til korrekt viskositet) og tage den med i kælderen den 7 januar, hvis der er nogle af jer som så vil medbringe nogle drejede - OG færdig pudsede kuglepenne emner + mandreller som passer i Poul M's maskiner (Vist nok M2 i alle).
Jeg vil så vise polering med den Wienerkalk blanding og forskellen ved brug af Ståluld 0000 med Karburatorsprit + færdig polering med H-olien hvis der er interesse for det.
D.v.s Polering med Wienerklak dispersionen + ståluld 0000, og
Polering med papir/klud (Våd + tør)
Færdig polering med H-olie ( Ståluld 0000, Vådt i vådt m. Papir og Våd/Tør med Papir/Klud.
Jeg vil også medbringe nogle kuglepenne, drejet af Bla. Vandbøffel, Rådyropsats, Splintved Moseeg, Kernetræ Moseeg, Amerikansk Valnød, Birkeknude, Elmeknude, så der er noget at kigge på.
Pennene af Moseeg er grundbehandlet med Shelleak (2 x med mellemslibning K400), og alle pennene (også den af Vandbøffel og den af Rådyropsats, er behandlet med H-olie)
Jeg medbringer også de 4 stk underkopper til John Helms flotte krus.