www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 28 mar 2024, 10:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 sep 2017, 20:23 
Offline
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 mar 2008, 18:56
Indlæg: 2858
Geografisk sted: Slagelse
Kald det hvad du vil.

Nu har jeg besudled disse sider i mange år, og jeg må indrømme at det har været en ren fornøjelse. Drejere er et specielt folkefærd. De hjælper hverandre og deler af deres viden og erfaringer. Jeg har mødt mennesker fra helt forskellige baggrunde, geografiske områder, basale humanistiske indstillinger, og økonomiske situationer og evner til at udføre vort håndværk.

Jeg er meget taknemmelig for at have mødt jer, lært jer at kende, og blevet akcepteret af jer. Jeg har i det sidste års tid gennemgået en stor livsændring, og har været nødt til at flytte fra et superværksted til lejlighed uden værksted. Afhænding af diverse værktøjer etc. har fungeret fint, og jeg er meget tilfreds mad at kvalitet er blevet påskønnet, og at overtagelser har været til glæde for begge parter.

Det er meget livsbekræftende at I har alle været accepterende overfor nye drejere og gamle drejere med fikse ideer om hvordan og hvorledes.
I kan være stolte af det " community" som er opstået, og jeg håber at kunne deltage i fremtiden.

Dette er absolut ikke et " farvel" men, min dreje aktivitet bliver nok reduceret med kemo og hvad dertil hører. Hvordan og hvor længe det viser sig er ikke til at spå om.

Så, jeg er meget glad for at deltage her. Jeg har fuld tillid til de gode kammerater jeg har mødt her. Det har været brilliant at vi har kunnet indkøbe ting til gode priser, og at stole på at man fik betaling for det folk havde købt. I min gammeldags opfattelse, sådan skulle det jo bare værre - og sådan er det.

Så er det nok med det rørstrømske, men, gør mig en stor tjeneste: BILV VED.

_________________
....med hilsen fra Sydsjølunds fagre sletter

Jesper

Det er utroligt hvor meget man kan opnå med et venligt smil og et par Euro i hånden.


Senest rettet af Agerbundsen 20 sep 2017, 18:23, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2017, 20:55 
Offline
spånbunke
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2016, 13:34
Indlæg: 73
Geografisk sted: Fyn
Hej Jesper

Jeg er relativ ny her inde, men takket være dig og di andre erfarne skribenter/drejere, har det været en stor fornøjelse at følge med i debatten, og lærerigt. BLIV VED.

Pøj pøj med kemoterapien.



Venligst
Adalsteinn

_________________
A. Esjarsson


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2017, 06:50 
Offline
håbløs træ krammer

Tilmeldt: 01 nov 2010, 20:47
Indlæg: 562
Geografisk sted: Hedensted
Hej Jesper
Selvom drejeriet er blevet reduceret og kroppen bøvler så håber jeg du fortsat vil kommentere diverse indlæg. Viden kan ikke deles ofte nok.

Du var den der startede rejsen fra øst mod vest og troligt tog turen over broen sammen med andre drejere fra det lille ø-rige Sjælland ofte med opsamling på Fyn. Det er en fornøjelse at have lært dig og mange andre drejere fra det lille ø-rige at kende og dette ville jo ikke være sket hvis dette forum ikke havde sat det hele igang blot ved at være her.

Jesper jeg håber du har tid og energi til at nyde din nye og aldeles lækre lejlighed mellem kemobehandlingerne.
Pøj pøj fra det jydske

Peter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2017, 10:23 
Offline
Bjerg af spåner
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 feb 2015, 12:31
Indlæg: 398
Geografisk sted: 4160 Herlufmagle
Hej Jesper.

Det er forståeligt at du skærer ned på dine aktiviteter, det havde vi andre også gjort i din situation.
Men du skal vide at jeg personligt har haft stor glæde af din hjælp og gode råd, både her på forummet og privat hvilket jeg sætter stor pris på, Vores ture til det Jyske har været rigtig hyggelige og håber du finder energi til flere ture på et tidspunkt.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med helbredet og tilværelsen i din nye lækre lejlighed, Og jeg ser frem til flere gode svar og indlæg fra dig fremover, når energien er til det.

Hyggelig hilsen
Robin

_________________
Hyggelig hilsen Og God dag.
Robin :)
Glad ejer af en Jet 3520B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2017, 22:08 
Offline
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2009, 11:04
Indlæg: 1595
Geografisk sted: Hvidovre
Hej Jesper

Tak for dit indlæg.
Vi er mange der har haft glæde af diskussionerne og formidlingen undervejs.
Din gæstfrihed er også formidabel.
Måden du hvorpå takler dit sygdomsforløb er et forbillede for mig. TAK.

Det er trist hvis vi skal undvære dine udgydelser. Hæng på.

Pøj pøj udi kampen.

Vh

Torben

_________________
Den der altid overvejer det næste skridt lever livet på et ben.

Associeret til AW1416VS kredsen

Aktiv anarkistisk sort får i Stuarts Disciple

Pindesnitteraktivist

PHD i lediggang


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2017, 23:34 
Offline
håbløs træ krammer

Tilmeldt: 09 sep 2010, 11:21
Indlæg: 1375
Geografisk sted: Kongens Lyngby
Hej Jesper,
For en gangs skyld, kan jeg ikke være uenig, med de andre "trætosser".
Vi ses på Riget på fredag.

_________________
Finn Guldbæk

Lad spånerne flyve, men hold styr på støvet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
POWERED_BY
Danish translation by Olympus DK Team