Der planlægges en udstilling på Vemmetofte Præstegård i september-oktober. Vemmetofte ligger ved Fakse.
Der er allerede tilmeldt 3 trædrejere - men vi vil godt have 2-3 mere - se nedenfor.
Der bliver tale om en "åbningsdag" (søndag den 13/9) med arbejdende kunsthåndværkere - og ud over trædrejning forsøger vi at få andre typer kunsthåndværk med.
Meget mere følger senere.
Det bliver en "salgsudstilling" med ekstra aktiviteter på åbningsdagen.
Som sagt er vi 3 trædrejere, der foreløbig har sagt ok til at udstille - MEN jeg efterlyser 2-3 mere, som vil være med til at udstille og evt. tage deres lille bænk med og vise lidt drejning den første dag.
Datoer: Åbningsdagen bliver søndag den 13/9 og derefter løber udstillingen frem til midt i oktober.
Jeres tilstedeværelse er kun krævet den første dag.
Nu er det jo begrænset, hvor mange der kan være med, så jeg må forbeholde mig retten til at vælge - (primært efter først til mølle princippet).
Interesseret? - Så svar på dette eller send mig en pb - og senest den 17/7.
Jeg kan fortælle at udstillingen bliver i nogle flotte lokaler i forbindelse med "Bed & Breakfast" aktiviteterne på stedet. Se mere på dette link:
http://www.vemme.dk NB: Jeg er på rejse den næste uge, men vil prøve at følge op på jeres beskedder med mellemrum..