Hej forum medlemmer
Når man er medlem her på forumet, bruger man måske listen over danske leverandør,
til dette kan jeg kun sige den IKKE er nået vær/op dateret.
Jeg var i dag hos DORCH & DANOLA I Odense, og det var en meget skuffende oplevelse, for jeg havde været her på forum og læst følgende, og især den linie med 20& rabat.
"DORCH & DANOLA. http://dorchdanola-netbutik.dk/
Drejebænke, båndsav, spånsuger (incl. moms)
Tilbudsavis (excl. moms)
20% rabat til forum'ets medlemmer på drejerelaterede varer. Dog ikke varer der er på tilbud i forvejen."Men jeg er mega meget skuffet for ekspedienten (ejeren påstod han) kendte IKKE nået til den aftale med rabat til forumets medlemmer, han vidste da godt hvem Rasmus var (forum ejer) men mente ikke der var en aftale.
derudover sagde han at prisen på de vare jeg vil købe var der 20 % rabat på som var fratrukket prisen inden den var sat på hjemmesiden, altså så den udsalgspris de opgiver på hjemmesiden er med 20 % rabat, Men der står ikke nået om rabat/ udsalg på deres hjemmeside, så jeg formoder prisen de opgiver på hjemmesiden er almindelige udsalgspris, og ejeren sagde da også at det ikke stod nogle steder, SÅ BLIVER MAN RØVRENDT ?

det tror jeg sq nok.
Ekspedienten mente ikke prisen på hjemmesiden var nået man handlede om (det kan han have ret i) men påstod også det ikke lige var muligt at skilte med (der tager han meget fejl) Jeg er selv webshop redaktør/master (så der talte han mod bedre viden)
Alt i alt en dårlig shoppe dag hos DORCH & DANOLA så det endte med at jeg KUN købte 2 fostnerbor, og besluttede at jeg har handlede der 3 gange (første - sidste og eneste gang) og må konstater at leverandør rabat ikke stemmer med hvad der står i leverandør listen Under tips og triks. Hvor fejlen er ved jeg ikke men har leverandøren fortrudt kunne de da oplyse forumet om dette i stede for at tie.