www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 10 aug 2026, 06:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
...er det som regel en fin idé at filosofere lidt over tingene - og tænke lidt på havd der skete siden sidste Jul.

I drejer regi, så må jeg vel have lov til at tage hatten af for Rasmus og hans organisering af dette forum. Det er fint gået og har vist sig at være et godt sted at udveksle meninger og søge råd om trædrejningsemner. Ditto to diverse Redaktører, som holder øje med to´nen her inde. Godt gået, fam. Petersen.

Det er også rart at se at medlemmerne har fundet en hyggelig og saglig måde at bruge forum på uden unødvendig personlig kritik. Det er et godt sted for beguýndere og uøvede at finde råd om drejning fra alle de gamle og erfarne rotter herinde.

Det har vist sig at være en kendsgerning at trædrejere er mere end villige til at dele ud - både af deres erfaringer og deres samlinger af råmaterialer. Der skal selvfølgelig noteres at der er især et medlem, Stig med saven, som har været utroligt gavmild med sin adgang til masser af træ og en inspiration til os alle.

De Sjællandske ad hoc træf har været både hyggelige og nyttige. Det er da dejligt at mødes og arbejde sammen for at høste noget råmateriale og dele erfaringer og samvær. Det er ikke for at udelukke nogen på de vestlige egne, men det har været mest lokalt her på Sjælland, med nogen Fynsk deltagelse. Vi må se at gøre noget ved den broskræk :?

Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig Jul og et godt Nytår.

mvh
jesper

Jesper

Det er utroligt hvor meget man kan opnå med et venligt smil og et par Euro i hånden.

håbløs træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: 4760 Vordingborg - Ore.
Jeg kan kun giv Agerbundsene ret at dette forum er guld vær, det har hjulpet mig frem fra skidt til det bedre.

der skal også være en hilsen til alle herfra, med en rigtig god jul og et kommende
godt nyt år, med temadage og social sammenvær, både øst og vest for broen.

jeg kommer nok ikke så ofte over broen mere, da datteren flytter til sjælland.

hjemmeside http://u528439.mono.net/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]