www.woodturning.dk

WoodTurning.dk et forum for alle med interesse i trædrejning
Dato og tid er 09 aug 2026, 14:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
spånbunke
Brugeravatar

Geografisk sted: Frejasgade 4A, kælderen, 8700 Horsens
Hej,

Jeg hedder Søren, og er 32 år gammel. Jeg er opvokset på et møbelsnedkerværksted, og lærte mig selv i en ung alder at dreje i træ. Blev OK til det, og underviste min sløjdlærer lidt i folkeskolen. Men ak - den gamle lukkede værkstedet for snart 12 år siden, og jeg har ikke arbejdet med træ siden.

På min nye arbejdsplads (et kafferisteri) er vi lige flyttet i nye og større lokaler. Jeg har overtalt chefen til, at vi skal have et lille værksted. Ikke at det krævede ret megen overtalelse.... Og min Far har stadig drejebænken fra dengang, så nu ser det ud til at jeg snart skal til at dreje lidt igen. Der er sket meget, specielt indenfor efterbehandling i de 12 år. Jeg glæder mig til at komme i gang igen. Og se mig lidt omkring her på sitet.

Til dagligt arbejder jeg med IT samt produktfoto. Så hvis der er nogen på Århuskanten, som vil have flotte fotos af Jeres varer, kan I bare sige til.

- Søren

Site Admin - Træ krammer
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønde, Djursland
Jammen velkommen til forummet Søren.

Jeg bor selv i Århus så hvis du engang vil se nogen af finishprodukterne i brug kan du bare sige til. :D

God fornøjelse med læsning her på forum, der er rigeligt med indlæg til at du skulle kunne få en del dage til at gå.

Anders Bremer - http://www.andersbremer.dk
Medlem af klubben NOVA DVR XP
Den søde, rare og venlige administrator :D ........We're all one tool away from greatness.......He Who Dies With the most Tools Wins :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]